Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:42:29 GMT

هزینه خدمات برای فوتیهای کرونایی مشهد افزایشی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۵۶۶

هزینه خدمات برای فوتیهای کرونایی مشهد افزایشی ندارد

حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: با توجه به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص تامین هزینه های لازم جهت انجام امور واجب برای متوفیان کرونایی، عمل به این مهم و ارائه خدمات مازاد، هیچ هزینه ای برای بازماندگان این دسته از متوفیان در پی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: هزینه تامین تجهیزات بهداشتی برای پرسنل و ضدعفونی مستمر محیط آرامستان ها و سالن تطهیر، تجهیز ۱۰ خودروی آمبولانس مخصوص حمل متوفیان با تجهیزات بهداشتی کامل و ضدعفونی آنها و همچنین تخصیص قبور دو طبقه برای دفن به صورت یک طبقه از هزینه های مازاد تحمیل شده بر سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری مشهد گفت: با توجه به ممنوعیت ورود پیکر متوفیان به حرم مطهر رضوی یکی از دغدغه‌های اصلی متدینین و علمای مشهد برگزاری نماز میت بود که این نماز همواره برای تمامی متوفیان اعم از متوفیان عادی و یا افرادی که به واسطه بیماری کرونا فوت کرده اند در محل خاکسپاری اقامه می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: رعایت دستورات شرعی و امور واجب در تکفین و تدفین اموات با دقت کامل و تحت نظر ناظران شرعی سازمان انجام می‌شود.

با افزوده شدن ۷۷ مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده است ۲۰۷ تن اعلام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد مقام معظم رهبری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد مقام معظم رهبری ویروس کرونا مشهد مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زائران بارگاه منور رضوی به ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر رسید

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: مجموعا ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۸ نفر به این استان و مشهد مقدس از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ششم فروردین امسال سفر کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران استان گفت: بیشترین زائران با پنج میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی وارد این استان شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۵۲۹ هزار و ۸۶ نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۳۴۹ هزار و ۹۱۹ نفر از طریق راه آهن و ۲۱۶ هزار و ۸۷۲ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) وارد شده‌اند.

گنابادی نژاد به مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند توصیه کرد قبل از این که به سمت این شهر بیایند محل اقامت خود را تامین کنند و در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • این شهر میزبان حدود ٧ میلیون گردشگر بوده است
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • ورود زائران بارگاه منور رضوی به ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر رسید
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند