Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت‌: پرسنل کارگری، خدماتی و انتظامی که خارج از آبادان بسر می‌برند تا روز جمعه ۱۵ فروردین نمی‌توانند به شهر بازگردند.

سیدزین العابدین موسوی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:تمام نیروهای کارگری و خدماتی که خارج از آبادان هستند و مرخصی آنها به پایان رسیده و یا نیروهای بومی آبادان که خارج از این شهر شاغل هستند و مرخصی آنها فرا رسیده است، تا پایان طرح قرنطینه نمی‌توانند به آبادان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این عزیزان توصیه می‌شود به سمت آبادان حرکت نکنند زیرا پشت گیت‌های ایست بازرسی متوقف می‌شوند.

فرماندار ویژه آبادان گفت:تمام نیروهای نظامی و انتظامی که شرایط ذکر شده را دارا هستند از یگان مربوطه خود مرخصی جدید طلب کنند. با هماهنگی فرماندهان مرخصی آنها تمدید می شود.

تاکنون ۴۶ بیمار از ساکنان آبادان به کووید-۱۹ مبتلا شدند که سه نفر از آنها فوت کردند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031Zb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استانداری خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است

نقی میرزاکریمی، رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف به‌طور موقت پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل و در فصل بهار مجدد بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در جهت حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی شد و محیط بانان در محل مستقر شدند و به دلیل نامساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع است و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پایان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است