Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:20:40 GMT

اختصاص فقط ۲۰ هزار عدد ماسک به کادر درمانی قم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۷۶۹

اختصاص فقط ۲۰ هزار عدد ماسک به کادر درمانی قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد حضوری با بیان اینکه فقط ۱۹۲ هزار ماسک وارد استان قم شده است، گفت: از این میزان ورودی به استان مقرر شده فقط ٢٠ هزار عدد به دانشگاه علوم پزشکی قم اختصاص یابد.

وی اظهار داشت: این میزان تنها معادل نیاز یک روز مراکز درمانی فعال و بیمارستان‌ها در زمینه ارائه خدمت به بیماران کرونایی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: باقیمانده این محموله ١٩٢ هزار عددی بین دستگاه‌های متقاضی نظیر بهزیستی، زندانیان، اصناف فعال مثل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، کارکنان خدمات شهری و پاکبانان شهرداری و… توزیع شده و وارد سیستم دانشگاه علوم پزشکی نشده است.

وی تصریح کرد: امید است این توزیع که با سیاست‌های مردم محوری دانشگاه علوم پزشکی و با هدف دسترسی گروه‌های ویژه و مؤثر بر سلامت جامعه انجام شده است، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان کمک کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه دانشگاه علوم پزشکی شهرداری قم ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد