Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@13:49:24 GMT

تفاوت هواداران فوتبال آلمان و اسپانیا از نگاه تراشتگن

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۸۷۷

تفاوت هواداران فوتبال آلمان و اسپانیا از نگاه تراشتگن

گلر آلمانی بارسلونا به ندرت فوتبال تماشا می کند و در بسیاری مواقع حتی نام بازیکنان مقابلش را هم نمی داند.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن سال 2014 بود که از مونشن گلادباخ راهی بارسلونا شد. او مدتی ذخیره کلودیو براوو بود ولی از سال 2016 که براوو به سیتی رفت، توانست پیراهن اصلی بارسا را به تن کند و در سال های اخیر ثابت کرده است که از بهترین دروازه بانان دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد او شنیده می شود و می گویند که قصد ترک بارسا و رفتن به بایرن مونیخ را دارد.

 

 

 

 

تراشتگن در مصاحبه با ال پائیس و در مورد تفاوت های هواداران فوتبال در آلمان و اسپانیا گفت:« نوکمپ ورزشگاه خاصی است. در آلمان هواداران در ورزشگاه ها بیشتر سروصدا می کنند و خیلی روی تیم شان تمرکز دارند ولی در اسپانیا و برای مثال در نوکمپ، همه چیز به شکل بازی ارتباط دارد. وقتی خوب بازی می کنید، حمایت ها ملموس تر است. هواداران به خصوص روی حرکات انفرادی بسیار توجه دارند و زمانی که یک حرکت جالب از بازیکن می بینند، به شدت او را تشویق می کنند و این من را به وجد می آورد. هواداران در اسپانیا احساسی تر از آلمان هستند و این بسیار جالب توجه است.»

 

علاقه به فوتبال:« راستش را بخواهید خیلی فوتبال نمی بینم و هیچ ایده ای هم نسبت به آن ندارم. تنها اگر یک بازی بزرگ در پیش باشد یا یکی از دوستان نزدیکم در میدان باشد، فوتبال می بینم. برخی مواقع در مورد نام بازیکنان از من سوال می کنند و من هیچ پاسخی ندارم. اصلا به اسم آنها را نمی شناسم ولی وقتی فیلم بازی آنها را برای من می گذارند، تازه متوجه می شوم. آن وقت حتی شیوه حرکات شان در زمین و نوع شوتزنی شان را هم توضیح می دهم.»

 

استادیوم های خاطره انگیز:« سن پائولوی ناپولی شاید ورزشگاه مدرنی نباشد ولی برایم بسیار جذاب بود. جو هواداران در آنجا بسیار تاثیر گذار است یا سن مامس اتلتیک بیلبائو که هواداران در آنجا کاملا حامی تیم شان هستند.»

 

روزهای قرنطینه به خاطر کرونا:« آرامش خاطر کامل دارم و این روزها برای من دشوار نیستند. فوتبال هیچوقت در اولویت نبوده و همه باید در خانه بمانیم.»

 

مارک آندره‌‌ ترشتگن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان باید سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانگی بارسلونا به مصاف این تیم برود و آماده است تا شکستی که در بازی رفت نصیبش شد را در این دیدار جبران کند. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خوردند اما حالا مصمم هستند که این باخت را جبران کنند و تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت که بتوانند در جمع چهار تیم برتر این مسابقات حضور پیدا کنند و حریف یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید یا دورتموند شوند.

اما نکته جالب اینجاست که روزنامه اسپورت مدعی شده است که خیال پاری سن ژرمن تا حد زیادی از این که بارسلونا قرار نیست در نوکمپ به میدان برود راحت است. آنها باور دارند که بازی در ورزشگاه مونتجوئیک چندان به سود بارسا نیست و آنها عملا از امتیاز حضور هواداران در زمین برخوردار نیستند. 

این بهترین خبر ممکن برای پی اس جی است که پیش از این تجربه یک شکست تلخ و سنگین در نوکمپ با حضور هواداران بارسا را دارد اما حالا راهش را برای کسب پیروزی در این دیدار بازتر از قبل می‌بیند.

دیگر خبرها

  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم