Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@23:33:59 GMT

رسمی: خلیل زاده استعفا داد!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۹۳۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان و تایید اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران پس از چند ماه بلاتکلیفی بالاخره جانشین امیرحسین فتحی در کادر مدیریتی استقلال مشخص شد و احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد.

در حالیکه فرهاد مجیدی خواستار بازگشت عبدالرضا موسوی به باشگاه استقلال و همکاری دوباره او با اسماعیل خلیل زاده است و از معرفی سعادتمند و حجت نظری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ناراضی است حال به گوش می‌رسد که تغییر بزرگی در کادر مدیریتی استقلال رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای فتحی به نوعی همه‌کاره باشگاه بود و تا اواخر سال گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات این باشگاه انجام داد. او اما اکنون با انتخاب سعادتمند مخالف است و تصمیم به استعفا گرفته است.

خلیل زاده با فرا رسیدن سال جدید با فوت همسرش رو به رو بود و همینطور به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. با توجه به این مسائل و طاقت فرسا بودن شرایط برای خلیل زاده او تصمیم دارد پس از بهبود یافتن از کرونا استعفایش را به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان تقدیم کند و از سمت خود کناره گیری کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران استعفا اسماعیل خلیل زاده خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی

محمد آبشک به خوزستان بازگشت

طرفداری | تیم فوتبال استقلال خوزستان یک هافبک دفاعی جذب کرد.

محمد آبشک که سابقه حضور چند فصله در تیم فولاد را در کارنامه دارد، در پایان نیم فصل نخست لیگ بیست و سوم از فولاد کنار گذاشته شد. اما او اکنون به عضویت تیم استقلال خوزستان درآمد.

آبشک سابقه بازی در ملوان، مس کرمان و داماش گیلان را هم در کارنامه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد