Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از شناسایی و پلمب ۲۰ منزل غیرمجاز اسکان مسافران در استان خبر داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، احمد تجری عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره طرح های جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: در روند بازدیدهای نظارتی از سطح استان، 20 منزلی که به صورت غیرمجاز اقدام به اسکان مسافران می‌کردند توسط کارشناسان مورد شناسایی قرار گرفته و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یادآور شد: برای اجرای دقیق و کامل اقدامات پیشگیرانه متناسب با دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در تاسیسات گردشگری، از ابتدای سال تاکنون 325 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی با قدردانی از مدیران تاسیسات گردشگری سطح استان برای همکاری و تعامل در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی پیشگیری از کرونا ویروس، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان تا پایان شرایط موجود ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

ضرورت همکاری و همبستگی بین‌المللی برای خروج از بحران کروناآمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی به 282 نفر افزایش یافت‌آذربایجان شرقی از لحاظ آمار مربوط به فوت‌شدگان ناشی از کرونا رتبه 9 دارد

حمیدی فرماندار شهرستان گرگان هم در این زمینه اظهار داشت: 5 واحد صنفی پس از عدم توجه به اجرای طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی در مرکز استان پلمپ شدند. پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تذکرات لازم به همه اصناف و زیرمجموعه آنها برای رعایت و تمکین به قانون و توجه به سلامت خود و سایر جامعه داده شد.

وی افزود: تلاش همه ما حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا بوده و از همه مردم انتظار داریم به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه کنند.

فرماندار گرگان گفت: همه فروشگاه‌های مواد خوراکی و ضروری، مراکز درمانی، پمپ بنزین، داروخانه، مراکز خدماتی برای زندگی روزانه مردم دایر بوده و تنها اصناف و کسبه‌ای که فعلا ضرورتی در فعالیت آنها در این زمان دیده نمی‌شود، تعطیل هستند..

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و قرارگاه طرد اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال جاری به ریاست مهاجر معاون محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استان، با حضورفرمانداران شرق استان ( گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ) درمحل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید.

دراین جلسه آخرین وضعیت اتباع خارجی مجاز و غیرمجازدر استان همچنین تداوم روند دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی وبازرسی های گشت مشترک تیم های بازرسی اشتغال غیرمجاز با همکاری اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط مورد تاکید قرار گرفت.

مهاجر ضمن اشاره به ماجرای تروریستی حمله به کنسولگری و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران گفت در این برهه حساس با مدیریت صحیح حضور و اقامت اتباع خارجی و استفاده حداکثری از فرصت های مثبت حضور آنان باید از سوء استفاده دشمنان نظام جلوگیری نمائیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند