Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:51:17 GMT

امدادرسانی به ۲۵۰۳ سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۰۲۲

امدادرسانی به ۲۵۰۳ سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به ۲۵۰۳ آسیب دیده در سیلاب جنوب این استان از چهارم تا ۱۰ فروردین ماه، امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان؛ «رسول راشکی» افزود: سیل‌زدگان ۷۰ روستا در ۹ شهرستان چابهار، فنوج، سراوان و سرباز، خاش، دلگان، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر توسط ۵۲۳  نیروی هلال احمر در قالب ۹۸  تیم و با استفاده از ۵۳  خودروی عملیاتی امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۶۰ خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان به تعداد ۸۰۳ نفر  اسکان داده شدند. همچنین تعداد ۱۶۰ دستگاه چادر امدادی، ۳۸۵  تخته موکت، ۸۰۳ تخته پتو، ۱۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۴۳۷ بسته غذایی یک ماهه، ۱۱۸ قوطی کنسرو و ۸۳۰ کیلو گرم نایلون، ۵۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۵۰ کیلوگرم برنج و سایر اقلام ضروری دیگر نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: همچنین هفت خودرو گرفتار در سیلاب شهرستان‌های خاش، چابهار و نیکشهر در این مدت رهاسازی شدند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب خسارت سیل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ساله ایرانشهری پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستای ملک آباد شهرستان بمپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد مهدی سجادی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز ۳۱ فروردین ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در منطقه مچوقاسم شهرستان بمپور جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه ها، بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امدادی بمپور و و تیم پشتیبان از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۷۲ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه امروز دوم اردیبهشت ماه، پیکر نوجوان ۱۳ساله در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان