Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:27:13 GMT

پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۰۴۱

پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در رضوانشهر

 بهنام ثابت در گفتگو با خبرنگار ایرنا در رضوانشهر افزود: طی این مدت همکاران ما بطور مرتب از واحدهای صنفی بازدید و ناظر بر نحوه فعالیت این عده هستند و در صورت مشاهده گرانفروشی و تخلف از دستورالعمل های مربوطه، برخورد لازم با متخلفان صورت خواهد گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مردم و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی صنوف مربوطه، طی این مدت نظارت و سرکشی از واحد های صنفی را تشدید خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد در چنین شرایطی افراد متخلف فضا را ملتهب سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر گفت: طبق دستورالعمل های صادره، فروشندگان مواد غذایی، سوپرمارکتها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها با رعایت موارد بهداشتی، می‌توانند فعالیت کنند و برای بعضی از صنوف خدماتی و فنی نیز ساعت کار و محدودیت اعمال شده است.

 رضوانشهر و پره سر، با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و تعداد ۴ هزار و ششصد واحد صنفی مختلف در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها رضوانشهر گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر گیلان رضوانشهر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت