Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- امروزاتفاقات مهمی در باشگاه استقلال افتاد. از انتخاب مدیرعامل این باشگاه توسط اعضای هیات مدیره تا تلاش های فرهاد مجیدی وخلیل زاده برای جلوگیری از این انتخاب. تلاشهاییکه در نهایت به ثمر ننشست تا سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شود.حالا ایلنا خبراز استعفای خلیل زاده دیگر عضو هیات مدیره استقلال داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه فرهاد مجیدی خواستار بازگشت عبدالرضا موسوی به باشگاه استقلال و همکاری دوباره او با اسماعیل خلیل زاده است و از معرفی سعادتمند و حجت نظری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ناراضی است حال به گوش می‌رسد که تغییر بزرگی در کادر مدیریتی استقلال رخ خواهد داد.

اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای فتحی به نوعی همه‌کاره باشگاه بود و تا اواخر سال گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات این باشگاه انجام داد. او اما اکنون با انتخاب سعادتمند مخالف است و تصمیم به استعفا گرفته است.

خلیل زاده با فرا رسیدن سال جدید با فوت همسرش رو به رو بود و همینطور به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. با توجه به این مسائل و طاقت فرسا بودن شرایط برای خلیل زاده او تصمیم دارد پس از بهبود یافتن از کرونا استعفایش را به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان تقدیم کند و از سمت خود کناره گیری کند.

کد خبر 496399 برچسب‌ها باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه استقلال هیات مدیره خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس که پس از سال‌ها اجرایی شد و رقابت دو تیم در کورس قهرمانی اظهار کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که بالاخره واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار از طریق فرابورس اجرایی شد و بعد از سالیان دراز شاهد این خواهیم بود که این دو باشگاه بدهی نخواهند داشت. قرمز و آبی در کل ایران طرفدار دارند و خیلی از مردم عزیز کشورمان به این دو باشگاه عرق دارند. وقتی خطر حذف از آسیا وجود دارد و پیش از این هم چنین تجربه تلخی داشتیم، امیدوارم که با واگذاری این دو باشگاه دیگر شاهد حذف آنها از معتبرترین مسابقات باشگاه آسیا نباشیم.

استقلال کم نمی‌آورد

وی ادامه داد: وجود استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی به خصوص اینکه یکی از آنها این فصل قهرمان می‌شوند و دیگر تیم‌ها شانسی ندارند، جذابیت مسابقات را بیشتر کرده، هر چند خیلی بهتر بود تا هفته پایانی دو سه تیم دیگر هم از شانس قهرمانی برخوردار بودند تا سطح مسابقات بالاتر باشد. برنامه‌ریزی بهتری که این دو تیم داشتند باعث شد تا سپاهان، تراکتور و ملوان نتوانند با آنها در کورس باقی بمانند. شرایط هر دو تیم بسیار خوب است، در دفاع و حمله و میانه زمین منسجم هستند و حساب شده در هر بازی وارد زمین می‌شوند. روی کاغذ بازی‌های پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی ساده‌تر به نظر می‌رسد ولی مطمئن باشید استقلال هم کم نمی‌آورد و برای حفظ صدر جدول و کسب قهرمانی با تمام توان بازی می‌کند. امیدوارم هر دو تیم فصل آینده از اعتبار و آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

 انگیزه‌های پرسپولیس دوچندان است

بازیکن سابق سرخابی در مورد اینکه پرسپولیس در جام حذفی هم حضور دارد و این موضوع به سود استقلال خواهد بود، خاطرنشان کرد: استقلال فرصت قهرمانی را در جام حذفی از دست داده و انگیزه‌های پرسپولیس دو چندان است. فصل قبل پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فاتح سه گانه شد و این فصل هم انگیزه زیادی دارد. پرسپولیس برای ثبت در تاریخ و شادی هواداران خود به راحتی پا پس نمی‌کشد و با همه توان برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. مطمئناً استقلال و سپاهان هم اگر شرایط پرسپولیس را داشتند برای فتح سه گانه همه توان خود را می‌گذاشتند.  

ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد

وی در مورد اینکه سپاهان و تراکتور با وجود آنکه از استقلال و پرسپولیس بیشتر هزینه کردند ولی از کورس قهرمانی جا ماندند، تصریح کرد: تزلزل مدیریت در سپاهان بعد از خروج محمدرضا ساکت از سمت مدیرعاملی رخ داد. با وجود آنکه هفته‌ها برنده نشد، اما در حال حاضر تیم سوم جدول است و این موضوع نشان می‌دهد غفلت ناگهانی نگذاشت مدعی قهرمانی باقی بماند. سپاهان اسیر اتفاقات کسر امتیاز شد و بعد از آن هم در یکی دو بازی از جمله دیدار با گل‌گهر سیرجان دچار حواشی شد که این تیم را از مدار قهرمانی خارج کرد  برای بازگشت فرصتی باقی نماند. در بازی دو تیم در تبریز تأسف خوردم، چون بازی زیبایی را شاهد نبودم. میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنیم تا با وجود مربیان خارجی شاهد نمایشی دور از انتظار از دو تیم باشیم. تراکتور هم از ناحیه مدیریت مشکل داشت، چون با این همه هزینه می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد.

احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

مهدوی در مورد اینکه بخت قهرمانی استقلال را بیشتر می‌بیند یا پرسپولیس عنوان کرد: به حواشی توجه نمی‌کنم و همان‌قدر که عاشق پرسپولیس هستم استقلال را دوست دارم. شرایط پرسپولیس را به این علت بهتر می‌دانم که امکانات کافی نزد کادرفنی و بازیکنان وجود دارد. متأسفانه در استقلال چنین وضعیتی نیست و احتمال لطمه خوردن این تیم بیشتر است. هماهنگی لازم بین مدیریت و کادرفنی در استقلال نیست و به همین خاطر احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!