Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@05:16:38 GMT

اعلام زمان افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران _ شمال

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۱۰۴

جلال بهرامی معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه آزادراه تهران شمال دارای ۴ قطعه است، گفت: قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در سال ۹۴ حد فاصله چالوس تا مرزن آباد به بهره برداری رسیده است.

اخبار اقتصادی-او با اشاره به اینکه افتتاح قطعه اول و قطعه چهارم تاثیر بسیار زیادی در کاهش مسافت تهران تا شمال دارد، گفت: آماری که تاکنون ارائه شده از زمان افتتاح قطعه چهارم تا امروز هیچ تصادف منجر به فوت در این قطعه رخ داده که این آمارها نشان دهنده امنیت بالا در این مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی با اشاره به اینکه تونل ۶ کیلومتری شازند البرز در قطعه دو بخش عمده‌ای از حفاری آن به اتمام رسیده است، افزود: در حال تدارک و برنامه ریزی با همکاری بنیاد مستضعفان هستیم تا سال ۱۴۰۰ بتوانیم یک لاین از قطعه دوم آزادراه تهران شمال را به اتمام برسانیم.

معاون ساخت آزادراه های تهران شمال اظهار کرد: در صورت تامین منابع مالی و تامین اعتبارات به یک لاین از قطعه دوم ساخت خواهد شد به طوری که جاده چالوس به عنوان لاین برگشت باشد و قطعه ۲ به عنوان لاین رفت برای مسافران محسوب شود.

بهرامی یادآور شد: قطعه سوم آزاد‌راه تهران شمال نیاز به عملیات اجرایی بسیار بالا و همچنین نیاز به اعتبارات است بسیار زیادی دارد که سعی خواهیم کرد با رایزنی از طریق سرمایه گذاران بتوانیم آن را به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

بهرامی با اشاره به اینکه قطعه یک آزادراه تهران شمال حدفاصله آزادگان تا شهرستان اراک در ۶ اسفند ماه به بهره برداری رسید، گفت: این آزادراه با همکاری بنیاد مستضعفان و با استفاده از توان نیروهای متخصص و مهندسان جوان ایرانی به بهره برداری رسید و با استفاده از این قطعه مسیر تهران تا شمال حدود یک ساعت و نیم کاهش یافت.

وی تصریح کرد: در ساخت این آزادراه ۲.۷ میلیون متر مکعب بتن ریزی انجام شده که خود می تواند نشان دهنده امنیت بالا با آن جهت تردد مسافران و خودروهای سواری باشد.

معاون ساخته شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: نرخ عوارض و این آزادراه شناور است به طوری که در روزهای عادی ۲۰ هزار تومان و در ایام پیک سال ۳۰ هزار تومان تعیین شده و دریافت عوارض از این آزادراه به صورت ETC خواهد بود.

بهرامی یاد آور شد: تمامی دوربین های کنترل تردد نصب شده و حدود۳۰۰ دوربین در طول این ۳۲ کیلومتر نصب شده و این آزاد راه به صورت کامل یک آزاد راه کاملا هوشمند است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمل و نقل کشور اخبار اقتصادی آزادراه های تهران شمال بنیاد مستضعفان حمل و نقل آزاد راه آزاد راه تهران شمال آزادراه تهران شمال راه تهران شمال آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام

آخرین وضعیت جوی محورها

بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان

محورهای مسدود شریانی

۱- محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

۲- محور گشت - سراوان

۳- بندر خمیر – بندرلنگه

۴- نیکشهر – چابهار

۵- ایرانشهر – زهکلوت

۶- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- محور هشتگرد – طالقان

۲- محور چاهان – زرآباد

۳- جکدان – جاسک

۴- فنوج – کتیج – رمشک

۵- دلگان – بمپور

۶- قصرقند – نیکشهر

۷- بمپور – فیروزآباد

۸- ایرانشهر – خیرآباد

۹- نیکشهر – بنت

۱۰- جلگه - چاه اسحاق

۱۱- کنارک – زرآباد

۱۲- فنوج - اسپکه

۱۳- فاریاب - زهمکان

۱۴- بمپور – جلگه

۱۵- سوران – مهرستان

۱۶- سوران – پسکوه

۱۷- ایرانشهر - مهرستان

۱۸- کمربندی جدید خرانق – یزد

۱۹- عنبرآباد - بلوک

۲۰- بریس - چابهار

۲۱- نوبندیان – ریمدان

۲۲- نگور – بریس

۲۳- رودبار – زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)

۲۴- فنوج – بنت

۲۵- جیرفت – بلوک

۲۶- رودبار _ زهکلوت (فرعی بیژن آباد)

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود و جمعه بعدازظهر در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد، رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از غرب، به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد و یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود؛ همچنین امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 745687

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد