Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:29:01 GMT

فرار بیمار کرونایی از بیمارستان واسعی سبزوار تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۱۱۴

فرار بیمار کرونایی از بیمارستان واسعی سبزوار تکذیب شد

دکتر طه حسینی عصر یکشنبه در این باره به خبرنگاران افزود: تصویر منتشر شده بیمار متواری بیمارستان واسعی سبزوار مربوط به بخش اعصاب و روان بوده و هیچ گونه ارتباطی با کرونا ویروس نداشته است.

وی اضافه کرد: این بیمار در ابتدای ورود به بخش اعصاب و روان به علت ترسی که از بیمارستان واسعی به علت بستری بیماران کرونایی داشته متواری شد اما به وسیله مامور انتظامی بیمارستان به بخش بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: بلافاصله از این بیمار، سی تی اسکن گرفته و مشخص شد که وی به کرونا مبتلا نبوده است.

حسینی افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ سوالات خود را با کارشناسان آموزش دیده ویژه کرونا مطرح کنند.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خوشاب جغتای داورزن جوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خوشاب جغتای داورزن جوین کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خوشاب جغتای داورزن جوین بیمارستان واسعی واسعی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه "ام البنین حق بین"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد حق بین در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید