Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@07:24:15 GMT

هالند مقصد آینده‌اش را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۱۴۴

به گزارش فارس، سایت «ABC» اسپانیا از مقصد آینده هالند، ستاره و پدیده دورتموند خبر داد. ستاره نروژی زمستان گذشته به ترکیب زنبورها اضافه شد. این بازیکن آینده دار توانایی اش را با زدن 9 گل در 8 بازی به تمام دنیا نشان داد.

به همین خاطر باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال شکار این مهاجم گلزن و آینده دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش های رسیده هالند تصمیم گرفته تا چندین سال دیگر دورتموند را به مقصد رئال ترک کند.

این ستاره جوان با این تصمیمش خیال مسئولان باشگاه آلمانی را راحت کرد. چون او قصد ندارد بزودی این باشگاه را ترک کند. او به دنبال ثبات و درخشش بیشتر در دورتموند است تا خود برای تجربه جدید آماده کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب دورتموند و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

بازی رفت این دو تیم با گل‌های رودریگو دی‌پل و ساموئل لینو و تک‌گل سباستین هالر برای دورتموند، با نتیجه ۲-۱ به سود مادریدی‌ها خاتمه یافت. دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار برگشت نظراتش را درباره شرایط تیمش بازگو کرد.

شرایط تیم؟
اعتماد‌به‌نفس بین بازیکنان وجود دارد و ما در وضعیت خوبی هستیم. بازی خوبی انجام خواهیم داد. از آنها خواسته‌ام بازی رفت را از یاد ببرند و فکر کنند برای رفتن به مرحله بعد باید بازی فرداشب را ببریم.

نظرتان درباره بازی؟
فرداشب قرار است یکی از آن شب‌های خوب چمپیونزلیگ باشد. هم ما آماده هستیم و هم دورتموند. هواداران بازی جذابی را تماشا خواهند کرد.

شرایط هرموسو، آزپیلیکوئتا و ریکلمه؟
هرموسو برای ترکیب مهم است، آزپیلیکوئتا خاص است، ریکلمه جسارت دارد و با خلاقیتش به تیم کمک می‌کند. از این سه، دو نفر فردا بازی خواهند کرد.

ترکیب انتخاب شده است؟
بله تقریباً. در مورد بعضی از پست‌ها شک دارم اما به‌طور کلی اکثر بازیکنان ترکیب را انتخاب کرده‌ام.

خطر دورتموند؟
همه بازیکنان آنها خیلی خوب هستند و می‌توانند برای ما خطرناک باشند. بازیکن جوان شماره ۴۳، اسمش را مطمئن نیستم و نمی‌خواهم اشتباه بگویم (جیمی باینو گیتنس) اما او فوق‌العاده است. دیگر بازیکنان هم عالی هستند و باید مراقب‌شان باشیم.

دیگر خبرها

  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!