Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا، اثربخشی و موفقیت این اقدامات را در گروی همکاری و همراهی مردم ذکر کرد و افزود: بررسی‌های میدانی سطح شهر حاکی از این است متاسفانه برخی از مردم توصیه‌های موکد بهداشتی و هشدار‌ها را جدی نگرفته و گزارش‌های نشان دهنده استمرار تردد‌ها و رفتار‌های اجتماعی مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ستاد مقابله با کرونا همچنین یادآور شد که در این مقطع زمانی که با شرایط جدی تری از اپیدمی روبرو هستیم؛ نیازمند تصمیمات و مداخلات جدی تر، بازدارنده تر، کارامدتر و با اثربخشی بیشتری هستیم.

به گفته دکتر زالی بسته مدیریتی و مداخلاتی که در این زمینه باید اعمال شود لازم است که بصورت کاملا پیوسته و یکپارچه دیده شود و نمی‌توان در برخی از این مداخلات با قاطعیت عمل کرد و برخی دیگر بدون قاطعیت و حتما باید یک بسته مدیریتی مداخلاتی قوی‌تر از گذشته اعمال شود.

وی ضمن اظهار تاسف از این که بیش از نیمی از مردم هنوز کرونا را جدی نگرفته اند گفت: اینجا بحث به خطر انداختن سلامت آحاد شهروندی و سرایت بیماری به دیگران مطرح است و با تعارف حل نمی‌شود؛ بنابراین به نظر می‌رسد با این موضوع باید جدی‌تر برخورد شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به موج ساده انگاری مساله کرونا در روز‌های اخیر اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کرونا را فیصله یافته تلقی کنیم باید سهم مداخلات افزایش یابد و همکاری مردم نیز در این زمینه رو به افزایش باشد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، وی در خاتمه خاطرنشان کرد: متاسفانه با این حد از مداخلات و این سطح از همکاری مردم قطعا موضوع به این زودی‌ها خاتمه نخواهد یافت و شاهد تطویل و استمرار حضور کرونا در کشور خواهیم بود. رفتار‌های بازدارنده و محدودیت‌های اجتماعی نیز به این زودی پایان نخواهد یافت مگر این که همگی دست به دست هم داده و با ارایه یک الگوی پیوسته، قاطع و کارآمد موضوع را حل کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص اتفاق اصفهان و پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: بعد از عملیات «وعده صادق» همانطور که فرماندهان نظامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه پاسداران اعلام کردند از این به بعد اگر اشخاص و دارایی‌های ما مورد حمله‌ی رژیم صهیونیستی قرار بگیرند جمهوری اسلامی ایران برای خودش این حق را قائل است که عمل متقابل انجام دهد.

بنابر گزارش جماران، جلال زاده درباره اتفاق اصفهان، گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است. حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ما در دمشق یک حمله بدیع و مخالف تمامی کنوانسیون‌ها، حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود که جمهوری اسلامی تصمیم گرفت یک جواب قاطع و طبق موازین بین‌المللی به آن‌ها بدهد. لذا طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصاحبه‌هایی که فرماندهان ما انجام دادند، هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به امکان و دارایی‌ها جواب خواهیم داد.

وی افزود: در اصفهان پدافند ارتش جمهوری اسلامی به بعضی از اشیاء مشکوک شده بود و به سمت آنها تیراندازی کرده بود و اصلا در قواره حمله رژیم صهیونیستی نبود. امیدارم با تمام دیوانگی‌هایی که رژیم صهیونیستی دارد به خاطر منافع کوتاه مدت خود هم که شده است، کار دیوانه‌باری انجام ندهد که این‌بار پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص رفتار اردن در برابر رفتار اسرائیل، گفت: اردن باید پاسخگو باشد و در گفت و گویی که وزیر امورخارجه اردن با امیرعبداللهیان داشتند توضیحات لازم را دادند و همانجا اعلام کردند که ما اجازه حضور پرنده‌های رژیم صهیونیستی را در فضای اردن نخواهیم داد. ما در بحث دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم و اعلام کردیم اگر ما بدانیم که رژیم صهیونیستی از امکانات کشورها و پایگاه‌های آمریکا علیه منافع ما استفاده کرده قطعا با پاسخ متقابل ما مواجه خواهند شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898556

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است