Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، تعویق یک ساله المپیک توکیو را اتفاقی قابل پیش‌بینی عنوان کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر درباره تعویق یک ساله مسابقات المپیک گفت: ما تقریباً خودمان را آماده کرده بودیم تا مرداد ماه در المپیک شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از رشته‌ها سهمیه‌های خود را گرفته بودیم و تعدادی از مسابقات کسب سهمیه را هم پیش رو داشتیم که برای تمام آنها، برنامه‌ریزی لازم را کرده بودیم.

وی ادامه داد: باور و تحلیل ما بر این بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در حدود 200 کشور جهان و متوقف ماندن مسابقات انتخابی، المپیک به تعویق می‌افتد. تعدادی از کشورهای درگیر کرونا هم اعلام کرده بودند که در المپیک شرکت نمی‌کنند.

سرنوشت لیگ برتر کشتی تحت‌الشعاع تعویق یک ساله المپیک و شیوع گسترده‌تر کرونا

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک درخصوص انتقال زمان المپیک توکیو به تابستان سال 1400 اظهار داشت: باید ببینیم مسابقات جهانی در رشته‌های مختلف که معمولاً در سال المپیک برگزار نمی‌شد، چه سرنوشتی پیدا می‌کند تا برای آنها هم برنامه‌ریزی کنیم. با فدراسیون‌های مختلف صحبت کردیم تا فدراسیون‌هایی که سهمیه گرفته‌اند یا آنهایی که باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند، از الان برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

《 کار تعطیل نمی‌شود تا در اولین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در هفته سوم فروردین بررسی شود.》، سلطانی‌فر ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تلاش می‌کنیم پس از عادی شدن شرایط بیماری کرونا در دنیا با برگزاری اردوهای مختلف و مسابقات تدارکاتی مناسب، حضوری آبرومند و قدرتمندانه در مسابقات المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر المپیک المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر المپیک ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.   زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.   فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • نوروزیان فینالیست شد
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس