Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، سرهنگ "سید محمد رضا طبائی" رئیس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی درخصوص نحوه تمدید ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی در ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از یکم اسفند ماه سال 98، بر اساس ابلاغیه، اعلام شد روادید و پروانه اقامت اتباع خارجی به مدت 3 ماه تمدید شده است و افراد نیازی ندارند برای تمدید، حضورا به مراکز پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه عنوان کرد: در طول اعمال این معافیت از ابتدای اسفند، مشاهده شده که برخی از اتباع کشور افغانستان اصرار بر تمدید ویزا و پروانه اقامت خود به صورت حضوری دارند بر همین اساس با توافق به عمل آمده با اداره کل اتباع و امور مهاجرین وزارت کشور و دفاتر کفالت اتباع خارجه، مقرر شد این دسته از اتباع افغان برای تمدید روادید خود با ارائه مدارک لازم به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا همچنین تاکید کرد: این معافیت شامل اتباع خارجی که تاریخ روادید و پروانه اقامت آن ها تا قبل از یکم اسفند خاتمه یافته است، نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: پروانه اقامت اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: در حال حاضر۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در این استان مشغول به فعالیت هستند،که به صورت مستمر توسط کارشناسان این اداره کل مورد کنترل و آزمایش قرار می گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام یادگار محمدی امروز با بیان اینکه 50 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد سال گذشته در این استان صادر و تمدید مهلت شد،اظهار داشت:از این تعداد 30 فقره صدور و 20 مورد نیز تمدید پروانه علامت استاندارد بوده است. همچنین سال گذشته 15 مورد پروانه علامت استاندارد مورد ابطال قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد:صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحدهای تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحدها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد، است.

سرپرست اداره استاندارد استان ایلام در ادامه با بیان اینکه 117 واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در استان فعالیت دارند، گفت:کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر به بازدید از خط تولید،مواد اولیه و شرایط نگهداری فرآورده، همچنین بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالیبراسیون و آزمایشات انجام شده در واحد کنترل کیفیت شرکت می پردازند.

وی به نحوه صدور پروانه استاندارد اشاره داشت و گفت:کارشناسان این اداره کل به طور تصادفی از کالاهای تولیدی شده جهت ارزیابی انطباق محصول تولیدی با استانداردهای ملی مربوطه،نمونه برداری کرده و در صورت داشتن شرایط مذکور و انطباق آزمایشات با استاندارد ملی مربوطه،صدور پروانه استاندارد برای این واحدهای تولیدی انجام می‌گیرد.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام در ادامه گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده روی محصول به هنگام خرید، کد 10 رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال تا با دریافت سریع پاسخ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند. 223 واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که 152 واحد آن فعال است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان
  • جابه‌جایی بیش از ۸۴ هزار مسافر از فرودگاه شیراز