Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:42:57 GMT

تونل استریل در البرز تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۳۸۷

تونل استریل در البرز تولید شد

امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی،  انجمن مردم نهاد افق جوانان داریک اقدام به تنظیم تفاهم نامه با بخش خصوصی با هدف تولید چند سازه صنعتی نموده است.

یکی از محصولات این شرکت که به مدت ۳۵ شبانه روز  و به پاس تشکر از کادر درمانی تولید و  راه اندازی شده، تونل ضدعفونی تمام استریل سطح بدن، لباس و وسایل همراه به مدت یک دقیقه به روش ابر بخار و یون نقره است که برای نخستین بار در ایران تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تونل هم اکنون در یکی از مراکز خرید استان به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.

تونل ضدعفونی در مکان هایی از جمله مراکز خرید، ادارات، بانک ها، مدارس و دانشگاه ها، کلینیک ها و مراکز درمانی، ایستگاه های قطار، مترو، پادگان ها و مجتمع های مسکونی کاربرد دارد.

وی ادامه داد: با عبور از این تونل استریل؛ کلیه سطوح از هر گونه آلودگی میکروبی، باکتری ها، انواع ویروس  و میکروارگانیسم ها بدون هر گونه حساسیت پوستی و تنفسی استریل و ضدعفونی می شود.

غفرانی گفت: مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو برای تولید و راه اندازی تونل ضدعفونی اخذ شده است.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو ویروس کرونا البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو ویروس کرونا البرز سازمان غذا و دارو ویروس کرونا البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ در استان البرز

استاندار البرز گفت: با احیای ۱۹ واحد مرغداری در استان به رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ رسیدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب گفت:سال گذشته در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد، حائز رتبه اول کشور شدیم و امسال نیز می توانیم با تمرکز بر روی امنیت غذایی استان، در جهت احیای واحدهای دامداری سبک و سنگین در کشور پیشتاز باشیم.

وی ادامه داد:  باید از تمامی ظرفیت های استان در مسیر تولید کالاهای اساسی، کنترل ورود و خروج اقلام و نظارت بر نحوه عرضه، استفاده  کنیم.

عبداللهی افزود: ضرورت دارد پس از احصا و شناسایی واحدهای تولید گوشت در استان به حل موانع آنها جهت افزایش ظرفیت تولید بپردازیم.

وی ادامه داد: این توان را داریم که با تهیه برنامه و راهبردی ویژه، هدفگذاری دقیقی برای افزایش تولید گوشت در استان تعیین کرده و بعنوان الگو در کشور مطرح کنیم.

عبداللهی گفت: سال گذشته در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد، حائز رتبه اول کشور شدیم و امسال نیز می توانیم با تمرکز بر روی امنیت غذایی استان، در جهت احیای واحدهای دامداری سبک و سنگین در کشور پیشتاز باشیم.

 استاندار البرز گفت: توفیقات بزرگی  در سال گذشته حاصل شده و باید به مردم گزارش عملکرد ارائه دهیم، از این رو ضرورت دارد مدیران با حضور در نماز جمعه، صدا و سیما و از طریق رسانه ها، آگاهی بخشی، امیدآفرینی و اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: کارگروه ویژه رسیدگی به موضوعات دامداری های سبک و سنگین با هدف حمایت و جانمایی واحدهایی که در بافت شهری قرار گرفته اند، تشکیل شود.

عبداللهی با بیان اینکه تولید گوشت قرمز را در استان باید با تعیین هدف، افزایش دهیم، گفت: 172 واحد تولید دام سبک و سنگین به دلایل مختلف در استان غیرفعال هستند که باید برای احیای آنها اقدام شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟
  • پارس فراسو عرضه کننده انواع اتوکلاو و استریل کننده بخار
  • ذخیره ۳ ماهه سرم در کشور
  • کاهش کمبود‌های دارویی به ۱۱۲ قلم
  • رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ در استان البرز
  • رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸
  • بیش از ٣۴هزار متر مکعب از مخازن آب شرب کرمان ضدعفونی شد
  • وظایف سازمان غذا و دارو در نظارت بر کالاهای سلامت‌محور
  • تسهیل روند تامین دارو / کاهش ۶۷ درصدی کمبود‌های دارویی