Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:18:11 GMT

هشدار پلیس فتا در مورد خریدهای اینترنتی در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۴۰۴

هشدار پلیس فتا در مورد خریدهای اینترنتی در روزهای کرونایی

رئیس پلیس فتای استان البرز نسبت به خرید از بعضی از سایت های اینترنتی هشدار داد.

به گزارش خبرگزتاری فارس از کرج، محمد اقبالی، رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه مسولان مبنی بر درخانه ماندن به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس، بازار خریدهای اینترنتی داغ شده است.

وی افزود: آدرس سایت های معتبر با https آغاز می شود و شهروندان هنگام خرید اینترنتی به این نکته دقت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: هنگام پرداخت اینترنتی، مشخصات و اطلاعات کارت اعتباری خود را یک بار اشتباه وارد کنید درصورتی که سایت جعلی نباشد با نشان خطا مواجه می شوید اما درصورت جعلی بودن سایت، مراحل پرداخت ادامه می یابد.

این مقام انتظامی با اشاره به کلاهبرداری های تلفنی افزود: عده ای با استفاده از امکانات تماس صوتی اپلیکیشن های خارجی با شهروندان تماس گرفته و خود را گوینده معرفی می کنند و به بهانه این که شهروند برنده جایزه شده اطلاعات حساب او را دریافت می کنند.

اقبالی با بیان این که شهروندان هنگام خرید از فروشگاه ها خودشان رمز کارت را وارد کنند، گفت: از ابتدای سال تا کنون نه باند اسکیمری دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس استان البرز کرج فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ»در ایلام متولد شد
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس