Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@05:29:10 GMT

اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران فصلی شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۴۳۱

اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران فصلی شاهرود+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران فصلی شاهرود خبر داد.

محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به حمایت سپاه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه مقابل ویروس کرونا اظهار کرد: در همین راستا و به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران فصلی شاهرود اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته‌ها هر کدام به ارزش دو میلیون ریال و شامل برنج، گوشت، روغن و حبوبات بوده است که به کارگران فصلی که هر روزه منتظر کار در میدان امام رضا (ع) و حسینی شاهرودی هستند، تقدیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود هدف از انجام این اقدام را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه مقابل ویروس کرونا و گرامیداشت ایام اعیاد شعبانیه عنوان کرد.

خوش‌قدم خاطرنشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، سپاه ناحیه شاهرود تاکنون بیش از سه هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان شهرستان شاهرود توزیع کرده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران شاهرود امام حسین برنج کارگران فصلی سپاه کرونا کارگران فصلی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقر خلفی با بیان اینکه در برنامه نیابت و باهدف تکریم و دلجویی از ۱۶۶ نفر دلجویی شد گفت: در طرح غربالگری سلامت به ۱۳هزار و ۵۱۹ نفر، خدمات سلامت را ارائه دادند.   خلفی با اشاره به شرکت ۸۴۵ نفر در قالب ۳هزار و ۷۶۱ نفر/ساعت در پویش هلال رحمت گفت: در طرح مرهم زائر با بیش از ۵۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اقلام دارویی به دست بیماران رسید.  

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز