Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر درباره عقب افتادن یک‌ساله مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو (ژاپن)، گفت: ما تقریبا خودمان را آماده کرده بودیم تا در مرداد در المپیک شرکت کنیم و در بسیاری از رشته‌ها سهمیه‌های خود را گرفته بودیم و تعدادی از مسابقات کسب سهمیه را هم پیش رو داشتیم که برای تمام آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باور و تحلیل ما بر این بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در حدود ۲۰۰ کشور جهان و متوقف ماندن مسابقات انتخابی، المپیک به تعویق می‌افتد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همان‌طور که می‌دانید تعدادی از کشور‌های درگیر کرونا هم اعلام کرده بودند که در المپیک شرکت نمی‌کنند و به دنبال آن مسابقات توسط IOC به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد.
سلطانی‌فر ادامه داد: باید ببینیم مسابقات جهانی در رشته‌های مختلف که معمولا در سال المپیک برگزار نمی‌شد، چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد تا برای آن‌ها هم برنامه‌ریزی کنیم، بنابراین با فدراسیون‌های مختلف هم صحبت کردیم تا از همین الان چه آن‌هایی که کسب سهمیه کرده‌اند و چه آن‌هایی که باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند، برنامه‌های خود را تنظیم کنند و کار تعطیل نمی‌شود تا در اولین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارا المپیک در هفته سوم فروردین مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش گفت: سعی می‌کنیم با برگزاری اردو‌های مختلف و مسابقات تدارکاتی مناسب پس از عادی شدن شرایط بیماری کرونا در دنیا، حضوری آبرومند و قدرتمندانه در مسابقات المپیک داشته باشیم.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر وزیر ورزش و جوانان المپیک2020توکیو کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسابقات از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 6079051

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • نوروزیان فینالیست شد
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس