Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده تا دستمزد ۳ ماه آینده بازیکنان و مربیان فوتبال در لیگ های آسیایی کاهش پیدا کند. ۱۵ تا ۳۰ درصد دستمزد هر ماه کاهش پیدا کند و در صورت لغو کامل لیگ ۴۰ تا ۵۰ درصد دستمزدها کاهش پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حمایت از باشگاه ها وارد عمل شد و از فیفا درخواست کرد تا مصوبه ای را برای کاهش دستمزد بازیکنان و مربیان صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حمایت از باشگاه ها در قاره کهن از فیفا درخواست کرد تا دستمزد بازیکنان و مربیان لیگ های آسیایی را کاهش دهد. بنا به درخواست AFC در صورت اجرایی شدن این موضوع از سوی فیفا مبلغ حدود یک میلیارد دلار ضرر مالی از باشگاه های فوتبال آسیا برداشته می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده تا دستمزد ۳ ماه آینده بازیکنان و مربیان فوتبال در لیگ های آسیایی کاهش پیدا کند. ۱۵ تا ۳۰ درصد دستمزد هر ماه کاهش پیدا کند و در صورت لغو کامل لیگ ۴۰ تا ۵۰ درصد دستمزدها کاهش پیدا کند.

جلسه هفته آینده مسئولان AFC با فیفا از طریق ویدئو کنفرانس تصمیم نهایی درباره این پیشنهاد گرفته می شود. این حکم AFC در صورت تایید از سوی فیفا برای لیگ برتر ایران نیز لازم الاجرا است. یعنی اگر بازی های لیگ ادامه پیدا کند حقوق ۳ ماه بازیکنان و مربی ۱۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا می کند. اما اگر لیگ کامل لغو شود ۴۰ تا ۵۰ درصد دستمزدها کاهش می یابد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا afc کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکنان و مربیان کاهش پیدا درصد دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)