Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی در گذشت آیت الله سید جعفر کریمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن کامل پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لایسدّها شیء
خبر ارتحال عالم وارسته و فقیه برجسته آیت الله آقای حاج سید جعفر کریمی عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عالم جلیل القدر و فقیه مجاهد از همراهان دیرین امام راحل (ره) و یاران با وفای مقام معظم رهبری و از شاگردان برجسته مرحوم والد(قدس سره) بودند که عمر پربرکت خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب مصروف داشتند و از بدو انقلاب با عضویت‌ در جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ نقش‌ بسیار مهمی‌ در احیای حوزه‌های‌ علمیه‌ ایفا کردند.
مرحوم آیت الله سید جعفر کریمی در دورانی که به حکم حضرت امام (ره) ریاست‌ دادگاه‌ عالی‌ انتظامی‌ قضات‌ را بر عهده داشتند و در دوره های نمایندگی‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ و یا سایر مسئولیت‌ های قضایی و فقهی در کنار تلاش های ارزنده علمی و گسترش معارف اسلامی و تبلیغ علوم‌ دینی و پژوهشی، منشاء آثار بسیار ارزشمندی بودند.
اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم و همه شاگردان و ارادتمندان به ویژه اهل بیت محترم ایشان تسلیت می گویم وضمن طلب علو درجات و آرزوی رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، صبر جمیل و اجر جزیل کلیه بازماندگان از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیت الله آملی لاریجانی سید جعفر کریمی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده را تسلیت گفت.

آنگونه که عصرایران روایت کرده، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب محسن مهرعلیزاده درگذشت تاسف برانگیز بانوی مومن‌ پارسا و بزرگوار سرکار عذرا خانم لباف رحمه الله علیه همسر گرانقدر و باوفایتان را صمیمانه به جنابعالی و همه بستگان داغدار به ویژه عزیزان سید خانم و آقایان یاسر و علی تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار و برای روان رنج کشیده ولی شکیبای آن فقید سعیده آمرزش و رحمت الهی و آرامش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

سید محمد خاتمی

۱۴۰۳/۱/۲۸

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896167

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی