Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:09:37 GMT

بازگشت کوتینیو به لیگ برتر؛ جدی تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۶۶۰

بازگشت کوتینیو به لیگ برتر؛ جدی تر از همیشه

فیلیپه کوتینیو به احتمال زیاد فصل بعد به لیگ انگلیس بازخواهد گشت و این بار پیراهن تاتنهام را به تن خواهد کرد.

به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا تابستان گذشته فیلیپه کوتینیو را در فهرست فروش خود قرار داد. تنها یک سال و نیم پس از انتقال پر حرف و حدیث ستاره برزیلی، دوران حضور او در بارسا به اتمام رسید و در نهایت او به صورت قرضی با بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه دیلی میرر امروز گزارش داد که پیش از بایرن مونیخ، این باشگاه تاتنهام بود که جدی ترین مقصد برای ستاره برزیلی محسوب می شد. طبق این گزارش، دنیل لِوی مالک تاتنهام با کوتینیو و ایجنتش به توافق نهایی دست یافته بود و تنها باید رضایت مالی بارسا را جلب می کرد که مائوریسیو پوچتینو سرمربی وقت تاتنهام مانع شد.

 

 

 

 

او معتقد بود که ورود بازیکنی گران قیمت مثل کوتینیو با دستمزدی بالا، می توانست توازن در رختکن را به هم بزند؛ به خصوص که پوچتینو اعتقاد نداشت که کوتینیو می تواند سبک بازی تیم را بالاتر ببرد.

در نهایت کوتینیو به بایرن رفت و تا به اینجا نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد و بایرن نیز قصد ندارد بند خرید او را فعال کند.

 

 

 

 

کوتینیو تابستان به بارسا باز خواهد گشت تا احتمالا این بار به صورت دائمی راهی تیمی دیگر شود و گفته می شود بار دیگر تاتنهام جدی ترین مقصد او خواهد بود. یک سال بعد شرایط کاملا متفاوت شده و ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام، اعتقاد ویژه ای به کوتینیو دارد.

ستاره برزیلی که سابقه درخشش در لیگ برتر انگلیس با پیراهن لیورپول را دارد، می تواند این بار با تاتنهام و زیر نظر آقای خاص به بهترین فرم خودش باز گردد و بهترین جانشین برای کریستین اریکسنی باشد که زمستان به اینتر پیوست.

 

بارسلونا فیلیپ کوتینیو موریسیو پوچتینو تاتنهام بایرن مونیخ ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپ کوتینیو تاتنهام بایرن مونیخ ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال

به گزارش ورزش سه، دیدار جذاب مرحله یک چهارم نهایی بین تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال در جریان است و دو تیم قدرتمند فوتبال آلمان و انگلیس در ورزشگاه آلیانتس آرنا مقابل هم قرار گرفته اند.

ّبازی رفت با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و آرسنالی‌ها در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند دو گل دریافت کردند اما پیش از ورود به دقیقه 80 مسابقه توانستند بازی را به تساوی بکشند.

غول‌های فوتبال آلمان و انگلیس در ورزشگاه مه‌آلود آلیانتس شب خاطره انگیزی را برای هواداران خود رقم خواهند زد و برای صعود به مرحله بعدی مسابقات باید بهترین خود را ارائه کنند.

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۹ فروردین 1403 - ورزشگاه: آلیانتس آرنا

داور: دنی ماکلیه (هلند)

تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ترکیب تیم‌های بایرن و آرسنال به شرح زیر است:

ترکیب بایرن مونیخ (۱-۳-۲-۴):

نویر - کیمیش - دایر - دلیخت - مزروعی - لایمر - گورتسکا - سانه - موسیالا - گریرو - کین

ترکیب آرسنال (۳-۳-۴):

رایا - وایت - گابریل - سالیبا - تومیاسو - اودگارد - جورجینیو - رایس - ساکا - هاورتس - مارتینلی

دقایق حساس:

دقیقه 15 : حرکت سریع سانه از سمت راست با نفوذ به محوطه جریمه همراه شد و کات بک این بازیکن توسط مدافعان بایرن برگشت داده شد و خطر رفع شد.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!
  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!