Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@09:56:51 GMT

روایت روز‌های نفس‌گیر مبارزه با کرونا در یک مستند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۷۱۲

روایت روز‌های نفس‌گیر مبارزه با کرونا در یک مستند

علی کرمی در خصوص تولید این فیلم گفت: حاشیه‌پردازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۱۹ در برابر ژاپن، شروع فروپاشی نظم تیمی بود که نهایتا منجر به شکست سنگین و حذف از این مسابقات شد؛ برای بسیاری از تحلیل‌گران اجتماعی، این اتفاق نمودی از رها کردن متن و اصل واقعه و پرداختن به حواشی غیرضروری رخداد‌های اجتماعی جامعه ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مستندساز افزود: فیلم «نفس‌گیر» با دستمایه قرار دادن بازی تیم ملی ایران در برابر ژاپن و روایت روز‌های مبارزه با بیماری کرونا، تلاش می‌کند به مخاطب هشدار بدهد که این بار با دوری از حاشیه‌ها و شایعات و حفظ مسئولیت‌پذیری اجتماعی، جامعه را در این میدان رقابت از شکست و آسیب‌های جبران‌ناپذیر آن دور کند.

نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگر «نفس‌گیر» علی کرمی است. دکتر سهیل عظیمی مشاور پزشکی و محمدرضا شکری هم مدیر تولید این پروژه مستند هستند که در بیمارستان مسیح دانشوری، بیمارستان بوعلی و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری فیلم‌برداری شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر

شبکه آمریکایی فاکس نیوز مصاحبه‌ای با مسیح علینژاد ضدانقلاب فمنیست انجام داده و به جای استفاده از اصطلاحاتی، چون فعال اپوزیسیون، وی را «فعال ضدایرانی» و درواقع ایران‌ستیز نامیده است.

این موضوع با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی به ویژه اکانت‌های ضدانقلابی مواجه شده و آنان نیز با خرسندی از لقبی که یک رسانه آمریکایی به وی داده، علینژاد را «فاندبگیر» به معنای کاسب سیاسی و پروژه بگیر سیاسی معرفی کرده‌اند.

 

البته فاکس نیوز پس از واکنش کاربران ایرانی عنوانی که به این فرد داده را تغییر داد، اما این موضوع به خوبی نشان داد علینژاد در میان ضدانقلاب نیز تا چه میزان نامطلوب است که به سبب ضدایرانی نامیدن افعال وی از این رسانه قدررانی می‌کنند.

علینژاد طی این مصاحبه بدون اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیست از اسرائیل دفاع کرده و حماس را تروریست خوانده است.

این عنصر ضدانقلاب در پروژه‌های متعددی علیه کشور اقدام کرده و جالب این که شبکه‌ها و رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز از ماهیت ضدایرانی وی با خبرند و از این روست که به عنوان ابزاری سیاسی از وی استفاده و هر وقت که نیاز به مقابله و نفی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع غرب باشد، از این عنصر ضدانقلاب بهره برداری می‌کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ