Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های تلفنی جداگانه با وزیر کشور، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان به ارائه نکاتی در خصوص طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آگاهی‌بخشی مفید و موثر رسانه‌ای و تامین امنیت شهروندان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در عصر دهمین روز فروردین 1399، آیت الله رییسی طی تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در این باره گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد  مقابله با کرونا و گزارش‌های که بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای این طرح بعمل آورد.

رییس قوه قضاییه از دست اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کویید 19 تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم. 

نکته دیگری که در تماس تلفنی آیت الله رییسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.

آیت الله رییسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده شده در شوراهای تامین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش‌های ارائه شده اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم‌های اتخاذ شده برای مقابله با جرایم سازمان یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شوراهای تامین استان‌ها تقدیر کرد.

آیت الله رییسی: برنامه‌های آگاهی بخش صدا و سیما بسیار موثر بوده است

رییس قوه قضاییه در ادامه تماس های تلفنی امروز عصر خود، با علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما گفت‌وگو کرد.

در این تماس تلفنی آیت الله رییسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر سازمان صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی، اغنای افکار عمومی در طرح فاصله گداری اجتماعی، آگاهی بخشی در مورد به حداقل رساندن رفت و آمدهای غیرضرور و ساخت برنامه‌های کارشناسی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اغنای افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید.

رییس دستگاه قضا در ادامه ضمن تقدیر از موفقیت‌های بزرگ رسانه ملی بیان داشت: از دست اندرکاران حوزه خبر و خبرنگاران رسانه ملی به واسطه حضور در صحنه های مختلف برای آگاهی بخشی حداکثری به مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم این عزیزان در انجام رسالت بسیار مهم خود همیشه و همواره موفق باشند.

گزارش استاندار کردستان از اقدامات صورت گرفته در مبارزه با کویید 19

در تماس تلفنی آیت الله رییسی با استاندار کردستان، بهمن مرادنیا گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات مختلف در جهت تامین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز ارائه کرد.

رییس قوه قضاییه ضمن استماع گزارش ارائه شده، از اقدامات صورت گرفته استانداری کردستان تشکر کرده و نکاتی در باب مسائل امنیتی متذکر شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه صدا و سیما تماس تلفنی وزیر کشور طرح فاصله گذاری اجتماعی امنیت شهروندان تلفنی آیت الله آیت الله رییسی تامین امنیت تماس تلفنی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل

وزیر امور خارجه درباره گفت‌وگوی تلفنی‌اش با بورل گفت: تحولات منطقه از جمله وخامت اوضاع انسانی ناشی از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اشاره به قطعنامه امروز شورای امنیت بر ضرورت برقراری فوری آتش‌بس در غزه تأکید شد.

به گزارش فارس؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که امروز (دوشنبه) ششم فروردین ماه درباره گفت‌وگوی تلفنی با جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در گفت‌وگوی تلفنی با جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، آخرین تحولات منطقه از جمله وخامت اوضاع انسانی ناشی از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اشاره به قطعنامه امروز شورای امنیت بر ضرورت برقراری فوری آتش‌بس در غزه تأکید شد.

وی افزود: همچنین در خصوص ادعا‌های بی‌اساس برخی کشور‌های غربی علیه کشورمان در موضوع جنگ اوکراین، ادامه مذاکرات لغو تحریم‌ها و لزوم اجرای تعهدات از سوی غرب به تفصیل رایزنی کردیم.

دیگر خبرها

  • توافق ایران و ترکمنستان برای سفر رئیسی به عشق آباد
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان