Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:06:52 GMT

۲۲ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۷۳۸

۲۲ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صائینی عصر یکشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با افزوده شدن ۲۲ نفر دیگر به تعداد مبتلایان قطعی به کوید ۱۹ در استان زنجان، تعداد این بیماران به ۵۴۰ نفر رسید.

وی افزود: آمار تجمعی بیماران مشکوک ارجاع شده به مراکز درمانی استان زنجان یک هزار و ۵۱۵ مورد است که ۳۵۹ مورد از این آمار در این مراکز بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صائینی ادامه داد: ۳۴۹ نفر از یک هزار و ۵۱۵ بیمار قطعی به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان زنجان پس از طی مراحل درمانی خود ترخیص شده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای منسجم و دقیق این طرح را تاثیرگذارترین اصل در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوانکرد و گفت: قطع زنجیره کرونانیازمند اجرای بی‌نقص و دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم و در این زمینه تعامل و همکاری همگانی وجود داشته باشد.

صائینی با بیان اینکه مردم در مناسبات و تعاملات اجتماعی اصول مبتنی بر طرح فاصله اجتماعی را رعایت کنند افزود: مردم باید بدانند که وضعیت فردی که در کنارمان نشسته حتی خودمان هم به لحاظ ناقل بودن مشخص نیست از این رو باید از حضور در تجمعات به ویژه تجمعات روز طبیعت به شدت پرهیز کنند.

وی ادامه داد: رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و پرهیز از حضور در هر نوع تجمعی می‌تواند استان و کشورمان را از رسیدن به پیک و سینه کش کوه و درنهایت قله که می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد نجات دهد.

صائینی در ادامه با یادآوری برنامه ریزی‌های صورت گرفته در روزهای ابتدایی آغاز بیماری کورنا در ایران، گفت: کنترلی که بر روی کارگران چینی فعال در واحدی تولیدی زنجان و همچنین افرادی که از قم به استان زنجان سفر کرده بودند، صورت گرفت، مانع شیوع وسیع و خارج از کنترل ویروس کرونا در استان زنجان شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی استان قم مراکز درمانی چینی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • تصاویر نجومی پنجم اردیبهشت (۲۴ آوریل)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت