Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@05:30:45 GMT

«ولایتی» شاخ کرونا را شکست

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۷۵۵

«ولایتی» شاخ کرونا را شکست

به گزارش صدای ایران،‌ یکی از نزدیکان علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بهبودی وی خبر داد.

وی افزود: آقای ولایتی دوران نقاهت را سپری می‌کنند و به زودی در خدمت کادر درمانی کشور خواهند بود.   علی‌اکبر ولایتی که با شیوع ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری در حال خدمت به بیماران بود روز پنجشنبه 22 اسفند با بروز علائم خفیف کرونا به قرنطینه خانگی رفت و تحت درمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس

رسانه آمریکایی فاکس‌نیوز طی گفت‌وگو با مسیح علینژاد وی را با عنوان فعال ضدایرانی خطاب کرد.

به گزارش مشرق، شبکه امریکایی فاکس نیوز مصاحبه‌ای با مسیح علینژاد ضدانقلاب فمنیست انجام داده و به جای استفاده از اصطلاحاتی چون فعال اپوزیسیون، وی را «فعال ضدایرانی» و درواقع ایران‌ستیز نامیده است.

این موضوع با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی به ویژه اکانت‌های ضدانقلابی مواجه شده و آنان نیز با خرسندی از لقبی که یک رسانه آمریکایی به وی داده، علینژاد را «فاندبگیر» به معنای کاسب سیاسی و پروژه بگیر سیاسی معرفی کرده‌اند.

البته فاکس نیوز پس از واکنش کاربران ایرانی عنوانی که به این فرد داده را تغییر داد اما این موضوع به خوبی نشان داد علینژاد در میان ضدانقلاب نیز تا چه میزان نامطلوب است که به سبب ضدایرانی نامیدن افعال وی از این رسانه قدررانی می‌کنند.

علینژاد طی این مصاحبه بدون اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیست از اسرائیل دفاع کرده و حماس را تروریست خوانده است.

این عنصر ضدانقلاب در پروژه‌های متعددی علیه کشور اقدام کرده و جالب این که شبکه‌ها و رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز از ماهیت ضدایرانی وی با خبرند و از این روست که به عنوان ابزاری سیاسی از وی استفاده و هر وقت که نیاز به مقابله و نفی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع غرب باشد، از این عنصر ضدانقلاب بهره برداری می‌کنند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس