Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار باغملک گفت: یک جوان ۲۵ ساله در حال عبور دادن گله خود از دره سیلابی، جان باخت.

محمد نجاتی‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک، اظهار کرد: ظهر امروز در پی بارش‌های شدید باران شاهد طغیان رودخانه و وقوع سیلاب در بخش میداوود بودیم.

وی با بیان اینکه این سیلاب به فاصله ۱۸ کیلومتری مرکز شهر میداوود به وقوع پیوست و در این شهر شاهد خسارت نبودیم، افزود: وقوع سیلاب در منطقه تپه ماهورا باعث غرق شدن یک چوپان جوان ۲۵ ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار باغملک با بیان اینکه این جوان از گله‌داران استان چهارمحال و بختیاری بوده است، ادامه داد: وی به همراه دوست خود در حال عبور دادن گله از دره سیلابی بوده است که در پی غفلت به دره سقوط و در سیلاب ناپدید شد.

نجاتی‌پور ادامه داد: پس از گزارش این خبر تیم‌های امدادی جهت یافتن جسد به منطقه اعزام شدند ولی کار تجسس بدون نتیجه مانده و تا زمان پیدا شدن جسد ادامه دارد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارات جدی به زمین‌های کشاورزی و باغات منطقه، گفت: در پی تلاقی چند دره در منطقه، شاهد زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی و باغات بودیم که این مساله باعث ایجاد خسارت جدی شد.

نجاتی‌پور با بیان اینکه وقوع این سیلاب باعث قطع موقتی برق در برخی از روستاهای منطقه شد، ادامه داد: پس از بارش شدید چند ساعته سیلاب فرو نشست و هم اینک منطقه بدون هیچ‌گونه مشکلی است و در آرامش قرار دارد.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده مشخص نیست، بیان کرد: تیم‌های ارزیابی از ادارات جهاد کشاورزی، هلال‌احمر، ستاد بحران، اداره برق و آب‌های زیرزمینی در منطقه حضور دارند و پس از اتمام کار کارشناسی میزان خسارت وارده را اعلام خواهند کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031aA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان

ریاست مبارزه با حوادث طبیعی طالبان در پکتیا با نشر خبرنامه‌ای گفته است که در پی رانش کوه در ولسوالی وزی زدران این ولایت، پنج عضو یک خانواده جان باخته‌اند.

این رویداد حوالی ساعت ۱۲:۰۰ دوشنبه‌شب، ۲۷‌حمل در منطقه «خوسا چینگی» رخ داده است.

قربانیان این رویداد شامل سه کودک، یک زن و یک مرد هستند.

از سویی هم، منابع در هرات می‌گویند که امروز یک مرد جوان در نتیجه سرازیرشدن سیلاب در ولسوالی ادرسکن این ولایت جان باخته است.

منابع در قندهار نیز گفته‌اند که سرازیرشدن سیلاب در ولسوالی دند این ولایت، جان یک کودک را گرفته است.

بارندگی‌های اخیر و سرازیرشدن سیلاب در شماری زیادی از ولایت‌های کشور تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • ماجرا مفقودی ۳ دختر چوپان در کرمان
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم