Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:36:09 GMT

جاده اندیکا – ایذه بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۷۹۶

جاده اندیکا – ایذه بسته شد

حیدر کاظمی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : این جاده با همکاری نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بسته شده و به جز در موارد ضروری ، ترددی از آن صورت نمی گیرد.

وی افزود : ورودی اندیکا از سمت مسجد سلیمان نیز فردا دوشنبه بسته می شود و به خودروها اجازه ورود داده نمی شود .

سرپرست فرمانداری اندیکا ادامه داد : تمام تلاش اعضای شورای سلامت شهرستان این است که با مشارکت و همراهی مردم تا حد امکان از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارندگی سیل آسایی در منطقه بوده ایم اما خوشبختانه به جز آبگرفتگی چند باب و احد مسکونی و مزارع کشاورزان تاکنون مشکل خاصی در شهرستان اندیکا گزارش نشده است .

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان به ۶۷۱ بیمار رسید که از این تعداد ۷۸ نفر تاکنون فوت کرده‌اند

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها بیماری های ویروسی ایذه اندیکا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری های ویروسی ایذه اندیکا بیماری های ویروسی ایذه اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: در سال زراعی جاری تاکنون سم پاشی علیه سن غلات در هزار و ۶۷ هکتار از مزارع گندم و جو این شهرستان صورت گرفته است که پیش بینی می‌شود تا سه هزار هکتار نیز افزایش یابد.
حسن زمانی افزود: تاکنون این سم پاشی بیشتر در مرحله سن مادری انجام شده است و مبارزه شیمیایی با پوره سن مادری با هدف جلوگیری از خسارت سن به مزارع گندم تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه دارد.
زمانی گفت:  در مرحله اول، این آفت از گندم تغذیه می‌کند و باعث می‌شود تعداد خوشه کمتری در واحد سطح ایجاد شود و در مرحله دوم ، پوره‌های این آفت از دانه تغذیه می‌کنند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته