Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:47:09 GMT

کل موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در اردبیل به ۳۹۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۸۰۱

کل موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در اردبیل به ۳۹۸ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، افشین فتحی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در اردبیل عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی بر اساس جواب آزمایش ویروس شناسی در استان اردبیل ٨ نفر بود.

وی‌با بیان اینکه کل موارد مثبت قطعی تا بدین لحظه به ۳٩٨ نفر رسیده، افزود: موارد بستری ۳٣٨ نفر و تعداد فوتی مثبت در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴ نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام رئیس دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌استان‌اردبیل کل فوتی‌های ناشی از کرونا را ۶۵ نفر اعلام کرد و یادآور شد: متأسفانه همچنان‌شاهد رفت و آمدهای خانوادگی، پیک نیک‌های گروهی و افزایش تردد در سطح شهر هستیم.

‌وی گفت درخواست مهم ما این است که مردم خانه نشینی را رعایت کنند و در صورت بروز علائم گلودرد، تب و لرز، سرفه خشک وتنگی نفس در خانواده با شماره ١٩٠ تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را از رابطین بهداشتی دریافت کنید.

کد خبر 4888690

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی سال جهش تولید ضدعفونی سیلاب طرح غربالگری بارش باران تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت را علیه خانواده‌های بی‌پناه غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این حملات ۵۶ نفر به شهادت رسیده ۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با توجه به آمار امروز، تعداد شهدای فلسطینی تجاوز اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۳۳۸۹۹ شهید رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از رقم ۷۶۶۶۴ فراتر رفته است.

این وزارتخانه همچنین از تمامی طرف‌های مربوط خواست تا مجوزهای لازم برای خروج بیماران سرطانی و مجروحان و بیماران مختلف شامل مردان بین ۱۶ تا ۶۵ سال برای مداوا در خارج از نوار غزه را مهیا کنند، چرا که همه روزه تعدادی از این افراد به دلیل عدم مداوای لازم به شهادت می‌رسند.

کد خبر 6080886

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد