Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:47:57 GMT

بسترسازی مهرانه‌رود برای هدایت اصولی آب‌های سطحی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۸۲۶

بسترسازی مهرانه‌رود برای هدایت اصولی آب‌های سطحی

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه چهار تبریز از بسترسازی مهرانه‌رود برای هدایت اصولی آب‌های سطحی در مواقع بارندگی خبر داد.

اکبر امجدی با اشاره به اخطاریه‌های جوی و پیش‌بینی بارش‌ها، بیان کرد: نیروهای خدمات شهری در همه سطوح برای خدمات‌رسانی و هدایت اصولی آب‌های سطحی در مواقع بحران در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات نیز آماده هستند تا در صورت بروز مشکل ناشی از بارش‌ها و سیلاب برای خدمات‌رسانی و مقابله با آن به سرعت وارد عمل شوند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی هم‌چنین از لایروبی و لجن‌برداری مستمر کانال‌های سطح منطقه خبر داد تا در مواقع بارندگی، از بروز مشکل جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسترسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان