Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:31:27 GMT

کمک‌های مدارس غیردولتی کرمان به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۸۵۷

کمک‌های مدارس غیردولتی کرمان به سیل زدگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریبا اسکندری زاده، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش کرمان، گفت: با بارش‌های اخیر و بروز سیل در شهرستان‌های جنوبی استان رودبار جنوب، قلعه گنج و کهنوج و خسارت‌های ناشی از آن، سیل مهربانی برای کمک به همنوعان در مدارس غیر دولتی استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کمک‌های مدارس غیر دولتی استان به سیل زدگان در قالب ۴۰۰ جفت کفش، ۵۰۰ تخته پتو، ۳ هزار قوطی کنسرو، ۵ هزار آب معدنی، حدود ۶ هزار قرص نان و بسته‌های بهداشتی و غذایی بوده که در روز نهم فروردین ماه جاری بین سیل زدگان بخش زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب توزیع شده است.

 

اسکندری زاده با اشاره به راه اندازی پویش سیل و همدلی در مدارس غیر دولتی استان تصریح کرد: تمامی موسسان مدارس غیر دولتی استان برای کمک به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند و کمک‌های این مدارس به سیل زدگان شهرستان‌های روبار جنوب، قلعه گنج و کهنوج استمرار دارد.

او بیان داشت: این کمک‌ها به پشتوانه شورای نظارت مدارس غیر دولتی و با همت موسسان این مدارس، کمک رسانی ادامه دارد و تاکنون ۴۰۰ بسته غذایی تهیه شده و آماده توزیع است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان مدارس غیر دولتی استان سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته