Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@10:25:17 GMT

ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۸۷۴

صراط:

«داریوش باقرجوان» در گفت وگویی، از تعطیلی ترمینال غرب (پارک سوار آزادی تهران) از سوی کلانتری میدان آزادی و بدون هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایرنا وی افزود: در حالی که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدود شدن سفرها و نه توقف کامل آنها را مد نظر داشته، کلانتری میدان آزادی با ارائه نامه‌ای به مدیر ترمینال غرب (پایانه مسافری آزادی تهران) خواستار توقف همه سفرها و تعطیلی پایانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسوول، برخی مسافرانی که نه هزینه سفر با هواپیما را دارند و نه خودروی شخصی، در تهران بدون جا و مکان مانده و امکان بازگشت به شهر محل سکونت خود را ندارند، در ترمینال آزادی گرفتار شده اند.

وی با بیان اینکه ترمینال‌های جنوب، شرق و بیهقی باز هستند، گفت: به زودی ترمینال غرب نیز بازگشایی می شود چرا که ما با بسته شدن ترمینالها مخالفیم، هرچند که سازمان راهداری نیز بر محدود شدن فعالیت پایانه‌ها و صرفا انجام سفرهای اضطراری تأکید دارد.

باقرجوان با اشاره به اینکه برای انجام سفرهای اضطراری، حمل و نقل عمومی ارجحیت دارد، از ورود استانداری تهران به موضوع تعطیلی ترمینال‌های مسافربری عمومی خبر داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران ستاد ملی مبارزه با کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات خدمت رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر

تین نیوز

مترو و اتوبوسرانی پایتخت به مناسبت فرارسیدن اولین شب قدر به شهروندان، خدمات ویژه ارائه می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام رضا محمدنژاد سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، این ناوگان به منظور تسهیل تردد شب زنده داران در اولین شب قدر به مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس دهی در خطوط درون شهری را تا ساعت ۲ بامداد افزایش می دهد.

محمدنژاد افزود: بر این اساس، سرویس دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: در شب های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) هم سرویس دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می شود.

رضا محمد نژاد افزود: متروی تهران در شب های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و برعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات رسانی شبانه ندارد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم با صدور اطلاعیه ای از خدمات رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در مراسم پرفیض شب های قدر خبر داد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم شب های قدر که ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می شود، در پایان مراسم خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده به شرح ذیل، ارائه می کند:

مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن

مبدا: خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

همچنین روابط عمومی سازمان بهشت زهرا هم اعلام کرد: درهای اصلی این آرامستان امشب به مناسبت فرارسیدن شب قدر برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی امشب و دیگر شب های قدر به منظور کمک به ایمنی محل های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه ها، شبستان ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می شوند.

قدرت الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب ها همه درهای ورود و خروجی مکان های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعطیلی اماکن گردشگری و تفریحی همدان در ۱۳ فروردین
  • جزییات خدمت رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • تغییرات گسترده در شبکه‌های فارسی؛ ایران اینترنشنال هم تعطیل می‌شود
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!