Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا همین الان هم تیم های ایرانی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا مهمان بودند و هرگز دیداری در ایران برگزار نشده و وعده داده شده بود که در دور برگشت تیم های ایران در هر سه بازی میزبان شوند اما در نظر نگرفتن ایران به عنوان یکی از میزبان ها، به نظر کلاه بزرگی بر سر تیم های ایرانی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که فوتبال ایران اسیر مشکلات مدیریتی و کرونا شده، AFC در حال تدارک یک برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در چند کشور خاص است تا به این شکل از فشردگی مسابقات جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که فوتبال در اقصی نقاط جهان تعطیل شده و هیچ برنامه مشخصی برای پیگیری ادامه رقابت ها وجود ندارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در صدد نظرسنجی و مشورت از کشورهای عضو خود برای ادامه برگزاری این رقابت ها تا آبان ماه سال جاری است.

این کنفدراسیون به واسطه برنامه متفاوت خود در برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، از لغو مسابقات و نیمه تمام گذاشتن آن ناامید نشده و خبرها در رسانه‌های خارجی حاکی از این است که ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در ۲ کشور برگزار می شود.

*جای خالی ایران در برنامه جدید AFC

گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی رسانه‌های عربی برای میزبانی مسابقات غرب آسیا مطرح می‌شود. یک رسانه قطری پیش از این عمان و کویت را برای میزبانی از مسابقات معرفی کرده بود. این بازی‌ها بنا به گفته این رسانه‌ها در ماه آگوست (مرداد) برگزار می شود.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «الکره العراقیه» مدعی شد که امارات میزبان بازی های گروه A لیگ قهرمانان آسیا می شود. در این گروه استقلال با الوحده امارات، الاهلی عربستان و الشرطه عراق رقیب است.

این برنامه ریزی احتمالی در حالی است که تا همین الان هم تیم های ایرانی در دور رفت مهمان بودند و هرگز دیداری در ایران برگزار نشده و وعده داده شده بود که در دور برگشت تیم های ایران در هر سه بازی میزبان شوند اما با این برنامه ریزی و در نظر نگرفتن ایران به عنوان یکی از میزبان ها، به نظر کلاه بزرگی بر سر تیم های ایرانی خواهد بود.

*مسئولان ایرانی در خواب هستند؟

با توجه به وضعیت آشفته فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس و برخی تغییرات مدیریتی در سپاهان به نظر می رسد در ایران کسی متوجه برنامه ریزی جدید AFC نیست و بعد از اتمام برنامه ریزی و تصویب توسط کشورهای عضو، هواداران و بازیکنان تیم ها باید شاهد لشگرکشی مدیران به AFC  و گرفتن وعده و وعید از این نهاد باشند تا شاید در فصول آینده ایران به عنوان یکی از کشورها بتواند از حق میزبانی خود دفاع کند.

*پتانسیل بالای ایران برای میزبانی دور گروهی

اگر برنامه ریزی احتمالی مبنی بر برگزاری دیدارهای هر یک از گروه ها در یک کشور و خودداری از برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت اجرایی شود، ایران با داشتن ورزشگاه هایی مانند آزادی، امام رضا، نقش جهان و شهدای فولاد پتانسیل اجرای این برنامه ریزی را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: afc کنفدراسیون فوتبال آسیا ویروس کرونا لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی تیم های ایران برنامه ریزی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها نیز با مشکل روبرو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی و‌ قرعه کشی مسابقات را انجام داد و بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای ساعت ۱۸ پنجشنبه (۳۰ فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه باز هم مسئولان فرودگاه از تاخیر در پرواز‌های امارات خبر دادند.   این تاخیر‌ها و لغو پرواز‌ها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (۳۱ فروردین) پس از ۳۰ ساعت انتظارِ ملی پوشان کشورمان در سالن انتظار، تمام پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت‌ها بازماندند و جودوکاهای کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • نشست آنلاین مسئولان فیفا با مجید جلالی
  • پیشنهاد پرسپولیس به شاه ماهی این روزهای فوتبال ایران
  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود