Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:46:38 GMT

دستور جهانگیری به استانداران درگیر سیل

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۹۰۱

صراط:

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش‌های و مهار سیل تاکید کرد.

به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری در این تماس‌های تلفنی که صبح امروز (یکشنبه) انجام شد، با اشاره به بارش‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، از استانداران این استان‌ها خواست، پیش بینی‌های لازم را انجام دهند تا خسارات و آسیب‌ها به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور همچنین در این تماس‌های تلفنی در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان بیماری کرونا در این استان‌ها قرار گرفت و از آخرین اقدامات برای مدیریت و مقابله با این بیماری و نیاز‌های هر استان به امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها ارائه کردند و از آمادگی استان برای مدیریت سیل و کمک رسانی به سیل زدگان خبر دادند.

استانداران این پنج استان همچنین به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا پرداختند و توضیحاتی در خصوص تعداد افراد بستری، ترخیص شدگان و جانباختگان ارائه کردند.

معاون اول رییس جمهور همچنین پیش از تماس با این استانداران، در مکالمه تلفنی با رییس سازمان هواشناسی، از آخرین وضعیت شرایط جوی کشور و پیش بینی بارش‌ها در روز‌های آینده مطلع شد و از این سازمان خواست هشدار‌ها و توصیه‌های لازم را به صورت مستمر به مردم و مسئولین اطلاع رسانی کند تا تمهیدات لازم اندیشیده و از میزان بروز خسارات کاسته شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جهانگیری استانداران سیستان و بلوچستان صراط بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بند‌های خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیرو‌های این شهرداری در وضعیت آمادباش کامل قرار دارند گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی آماده‌‍ باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیش گیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام می‌باشد گفت: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

  ضیاءالدینی بیان کرد: از صبح امروز بیش از ۵۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام این شهرداری انجام شده است و بیش از ۱۵۰ مورد رفع آبکرفتگی در سطح شهر توسط نیرو‌های شهرداری انجام شده است.

وی افزود:شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ این شهرداری تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت