Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طبق آخرین نتایج تاییدشده آزمایشگاهی، تااین لحظه ۲۰ مورد قطعی کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه شناسایی که از این تعداد متاسفانه ۳نفر فوت کرده اند.

دلیل اصلی افزایش آمار، اصرار عده‌ای از شهروندان در برگزاری مراسمات عزا و عروسی وتجمعات خانوادگی و بی توجهی به هشدار‌های بهداشتی و تردد‌های غیرضروری در سطح شهرعدم رعایت خودقرنطینگی و فاصله گذاری فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون فعال بیماری کرونا در ایرانشهر است، در صورت ادامه رفتار‌های پرخطر و عدم رعایت هشدار‌های بهداشتی باید شاهد افزایش قابل ملاحظه آمار طی روز‌های آتی باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال