Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر درباره عقب افتادن یک ساله مسابقات المپیک گفت: ما تقریباً خودمان را آماده کرده بودیم تا در مرداد ماه در المپیک شرکت کنیم در بسیاری از رشته ها سهمیه های خود را گرفته بودیم و تعدادی از مسابقات کسب سهمیه را هم پیش رو داشتیم که برای تمام آنها برنامه ریزی لازم را کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باور و تحلیل ما بر این بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در حدود ۲۰۰ کشور جهان و متوقف ماندن مسابقات انتخابی، المپیک به تعویق می افتد.

وزیر ورزش و جوانان گفت : همانطور که می دانید تعدادی از کشورهای درگیر کرونا هم اعلام کرده بودند که در المپیک شرکت نمی کنند و به دنبال آن مسابقات توسط IOC به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد.

سلطانی فر ادامه داد: باید ببینیم مسابقات جهانی در رشته های مختلف که معمولاً در سال المپیک برگزار نمی‌شد چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد تا برای آنها هم برنامه‌ریزی کنیم. با فدراسیون‌های مختلف هم صحبت کردیم تا از همین الان چه آنهایی که کسب سهمیه کرده‌اند و چه آنهایی که باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند برنامه‌های خود را تنظیم کنند و کار تعطیل نمی شود تا در اولین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک در هفته سوم فروردین ماه مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش گفت : سعی می‌کنیم با برگزاری اردو های مختلف و مسابقات تدارکاتی مناسب پس از عادی شدن شرایط بیماری کرونا در دنیا حضوری آبرومند و قدرتمندانه در مسابقات المپیک داشته باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک مسعود سلطانی فر کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک فرانسه امروز در قرقیزستان پیگیری شد  که امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم با حساب ۶ بر ۵ از سد لی یو از چین عبور کرد و با صعود به فینال سهمیه درالمپیک را بدست آورد.
در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علیرضا مهمدی با حساب ۳ بر ۲ جالگاسبای بردی مرادف از ازبکستان را در مرحله نیمه نهایی شکست داد و با گام گذاشتن به فینال سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.
این مسابقات با راه یابی فرنگی کاران به فینال پایان یافت و کشتی گیران صعود کننده به دیداز پایانی سهمیه المپیک را تصاحب کردند.
فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی از استان هدایت ملی پوشان کشورمان را برعهده داشت.
مهدی بشیرزاده داور بین المللی کشور مان دراین مسابفات به قضاوت پرداخت.
پیش از این مهدی محسن نژاد و امین میرز ازاده سهمیه المپیک پاریس کسب کردند.
شهر پاریس فرانسه از پنجم تا بیست ویکم مردادماه میزبان مسابقات المپیک خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت