Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:18:17 GMT

برخوردقاطع با مجرمین و برهم زنندگان آرامش مردم در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۹۷۴

برخوردقاطع با مجرمین و برهم زنندگان آرامش مردم در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به سارقان و مجرمانی که قصد سو استفاده از شرایطی که بخاطر شیوع ویروس کرونا در جامعه ایجاد شده دارند، گفت: برخورد قاطع در انتظار برهم زنندگان آرامش و آسایش مردم و کسبه و اصناف در شهرستان خواهد بود.

مرسلپور با ابراز تأسف نسبت به قتل یکی از کسبه شهرستان گفت: قتل جوان موبایل فروش در خیابان کاشانی خبر بسیار تلخی بود که لازم می دانم به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع پلیس و همراهی مردم سه سارقی که در حادثه صبح روز جمعه نقش داشتند ساعاتی پس از درگیری و سرقت دستگیر شدند، افزود: متأسفانه با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) و عمل سه ساعته ای که انجام شد جوان موبایل فروش که به شدت مجروح شده بود، جانش را از دست داد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تأثیرات نامطلوب این حادثه دلخراش در سطح جامعه اظهار داشت: بررسی‌های لازم توسط پلیس آگاهی و دادسرای شهرستان در خصوص جزئیات این حادثه در حال انجام است و همانگونه که دادستان شهرستان نیز اعلام کرد رسیدگی به این پرونده خارج از نوبت و در هفته جاری انجام خواهد شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان ادامه داد: با توجه به تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضائی شهرستان تلاش مضاعفی را به کار گرفته‌اند تا امنیت مطلوبی در شهرستان حاکم باشد و با سارقان و مجرمانی که بخواهند از وضعیت فعلی جامعه سو استفاده کرده و دست به اقدام مجرمانه‌ای بزنند، برخورد قاطع خواهد شد.

مرسلپور تصریح کرد: از تمامی کسبه، اصناف و بازاریان شهرستان درخواست داریم تا به طور کامل به ضوابط و مقرراتی که برای تعطیلی واحدهای عرضه کننده کالاهای غیر ضرور وضع شده عمل کنند تا علاوه بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدای نکرده همچون مورد فوق الذکر که به قتل صاحب مغازه منجر شد، اتفاق تلخ دیگری رخ ندهد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: متأسفانه شاهدیم که برخی از مغازه دارها ضمن بی توجهی به قوانین کرکره واحد صنفی خود را تا نیمه بالا می‌دهند و برخی مشتری‌ها را وارد واحد صنفی خود می‌کنند که همین امر می‌تواند خطرآفرین باشد و قطعاً تیم‌های گشت مشترک شهرستان نسبت به پلمب این واحدها و برخورد قانونی با مغازه دار متخلف اقدام خواهند کرد.

کد خبر 4888710

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسلامشهر ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی سال جهش تولید سیلاب ضدعفونی طرح غربالگری بارش باران تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور گفت: از همه همکاران خواسته شده است نسبت به انتشار فراخوان های جعلی با این عنوان که به بهانه گرانی ها و شرایط خاص اقتصادی صادر می شود هوشیار باشند و طعمه این سوء استفاده و جعل عنوان نشوند.    رضا تیموری همچنین به آخرین اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور درخصوص پاسخ سپاه به حملات تجاوزکارانه رژِیم صهیونیستی اشاره و افزود: از پاسخ و اقدام و عملیات غرورآفرین شنبه شب نیروهای جان برکف نظامی کشورمان در قبال رژیم گستاخ و متجاوز صهیونیستی قدردانی و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام، هیبت و هیمنه پوشالی و پوسیده این رژیم را در هم کوبید.   رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور همچنین به آخرین اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور درخصوص پاسخ سپاه به حملات تجاوزکارانه رژِیم صهیونیستی اشاره و گفت: از پاسخ و اقدام و عملیات غرورآفرین شنبه شب نیروهای جان برکف نظامی کشورمان در قبال رژیم گستاخ و متجاوز صهیونیستی قدردانی و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام، هیبت و هیمنه پوشالی و پوسیده این رژیم را در هم کوبید.   تیموری افزود: از پاسخ انقلابی و مقتدرانه به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به خود می بالیم و اقتدار و قدرت این واکنش را برگرفته از قدرت ایمان، جهاد و شهادت فرزندان این مرز و بوم می دانیم.   وی که ریاست انجمن‌ صنفی کامیونداران خراسان رضوی را نیز برعهده دارد ادامه داد: برخی کوردلان و فریب خوردگان خارج از کشور با صدور بیانیه های جعلی شبیه آنچه پیش از این بیان شد می خواهند همراه و همسخن با رژیم غاصب صهیونیستی شوند و با این نوع اقدامات از شدت این سیلی به صورت اشغالگران قدس شریف بکاهند.   رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور با اشاره به سوء استفاده بدخواهان از برخی شرایط اقتصادی گفت: کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور به هیچ عنوان برای استحقاق حقوق صنفی این مجموعه سکوت نخواهد کرد و در تمامی فرصت ها برای گرفتن حق مشروع، منطقی و قانونی خود به خصوص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطالبه گری می کند با این حال از همه همکاران با بصیرت درخواست می شود مراقب حرکات دشمنان انقلاب و کشور باشند.

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • تاثیرات گوش دادن به موسیقی شاد بر روح و روان انسان
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • امیر عبداللهیان : اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی آرامش و ثبات منطقه را برهم بزند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند