Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:22:17 GMT

کشف ۷۵ میلیارد ریال زمین خواری در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۹۷۹

کشف ۷۵ میلیارد ریال زمین خواری در بوشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عبد الرضا بازیاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر بیان کرد: ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی واقع در محله تنگک دوم شهر بوشهر از سوی فردی سودجو این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات میدانی و دعوت از نماینده حقوقی اداره راه و شهر سازی بوشهر به عنوان سازمان شاکی و اظهارات و مدارک مورد نیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی با کارشناسی زمین‌های مورد نظر از سوی کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اخذ جوابیه استعلام‌ها و کارشناسی صورت گرفته مشخص شد، متهم اقدام به تصرف غیرقانونی سه هزار متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد دیوارکشی و ساخت وساز کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ارزش ریالی زمین‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین خواری اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه