Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ایتالیا اعلام کردند طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر برسد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰۷۷۹ نفربرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۵۲۱۷ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و مجموع مبتلایان به ۹۷ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

تعداد بهبود یافتگان از ویروس کرونا در ایتالیا نیز ۱۳۰۳۰ نفر اعلام شده و از مجموع مبتلایان نیز ۳۹۰۶ نفر در شرایط وخیم قرار دارند.

همانند روز‌های گذشته منطقه لومباردیا در شمال ایتالیا بیشترین آمار ابتلا و قربانیان ویروس کرونا را داشته است.

بر اساس آخرین گزارش، منطقه لومباردیا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۶ مورد مرگ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده تا مجموع قربانیان در این منطقه به ۶۳۶۰ نفر برسد.

همچنین طی مدت مذکور ۱۵۹۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این منطقه گزارش شده و مجموع مبتلایان در منطقه لومباردیا به ۴۱۰۰۷ نفر رسیده است.

وضعیت وخیم ویروس «کووید۱۹» در ایتالیا همچنان ادامه دارد و مسئولان درمانی درباره نقطه اوج آن هشدار داده‌اند.

خبرگزاری «رویترز» دو روز پیش خبر داده بود که رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس کرونا مقامات ایتالیایی طی ۲۴ ساعت گذشته ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات افغانستان در ماه حوت

دفتر مطبوعاتی اداره ملی احصائیه و معلومات امروز (سه‌شنبه، ۲۸ حمل) با نشر خبرنامه ای گفته است ارقام مربوط به صادرات و واردات کشور را در ماه حوت سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری و تحلیل نموده است که مجموع ارزش صادارت کشور در این ماه به ۱۴۱.۱ میلیون دالر و مجموع ارزش واردات به ۷۸۹.۶ میلیون دالر می‌رسد.

در خبرنامه این اداره آمده، این در حالی‌ است که مجموع ارزش صادرات کشور در ماه حوت سال ۱۴۰۱ به ۱۷۴ میلیون دالر می‌رسید؛ تحلیل ارقام نشان می‌دهد که در ماه حوت سال ۱۴۰۱ نسبت به همین ماه سال ۱۴۰۲، صادارت ۳۲.۹ میلیون دالر بیش‌تر بوده است.

از سویی هم مجموع ارزش واردات کشور در ماه حوت سال ۱۴۰۱ به ۶۹۰.۴ میلیون دالر می‌رسید که در همان ماه سال ۱۴۰۲ در ارزش واردات ۹۹.۲ میلیون دالر افزایش آمده است.

ارقام نشان می‌دهد که بیش‌ترین صادرات در ماه حوت سال ۱۴۰۲ به کشورهای پاکستان، هندوستان و امارات متحده عربی بوده در حالی‌که در ماه حوت سال ۱۴۰۱ به کشورهای پاکستان، هندوستان و چین بوده است.

هم‌چنان بیش‌ترین واردات در ماه حوت سال ۱۴۰۱ و ماه حوت سال ۱۴۰۲ از کشورهای ایران، پاکستان و چین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کاهش صادرات افغانستان در ماه حوت