Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۰۷ نفر مرخص شده‌اند،گفت: در حال حاضر نیز مجموعاً ۳۲۴ بیمار بستری داریم که ۳۰۲ نفر از آن‌ها در بیمارستان بهشتی کاشان و مابقی در شهرستان آران و بیدگل بستری هستند.

سید علیرضا مروجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان بابیان اینکه در کاشان و آران و بیدگل نتیجه ۸۳۱ بیمار مشکوک تنفسی مثبت اعلام‌شده اظهار کرد: در بین ۸۳۱ نفر مبتلابه کرونا ۵۰۰ نفر مرد و ۳۳۱ نفر نیز خانم هستند که  ۷۱۵نفر مربوط به کاشان و ۱۱۶ مورد مربوط به  شهرستان آران و بیدگل می­باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۰۷ نفر مرخص شده‌اند،گفت: در حال حاضر نیز مجموعاً ۳۲۴ بیمار بستری داریم که ۳۰۲ نفر از آن‌ها در بیمارستان بهشتی کاشان و مابقی در شهرستان آران و بیدگل بستری هستند.

 وی افزود: غربالگری در منطقه همچنان ادامه دارد و تا این لحظه ۳۷۰ هزار نفر در دو شهرستان توسط حوزه بهداشت و‌ با همکاری نیروی مقاومت بسیج مورد غربالگری قرار گرفتند.

مروجی با اشاره به  نظارت دقیق و مستمر تیم‌های نظارتی بهداشت بر غربالگری، تصریح کرد: از همکاری مؤسسات خیریه درمانی که  منجر به کاهش بار و فشار بیمارستان‌های شهرستان شدند باید تقدیر به عمل آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: اقدامات کنترلی بهداشت محیطی معابر عمومی و عابر بانک‌ها همچنان در حال انجام است و موازین بهداشتی در موارد مرتبط نیز به‌شدت تحت کنترل است.

انتهای پیام/63108/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان دانشگاه علوم پزشکی بیمار غربالگری آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد