Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:33:27 GMT

« به توان ما» پویشی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۰۴۱

« به توان ما» پویشی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر

حجت الاسلام قربانپور گفت: «به توان ما» پویشی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

حجت الاسلام« صفر قربانپور» ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت عباس (ع)به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در شرایط کنونی همه افراد و خانواده ها به دلیل شرایط خاص کرونایی در منازل هستند و نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای شکست کرونا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات این سازمان در شرایط کنونی که فعالیت های فیزیکی و حضوری در مساجد کم شده است، افزود: قطعا فعالیت های گسترده ای در شرایط کنونی انجام می شود که یکی از آنها پویش « به توان ما» است که با استقبال گسترده ای از سوی اقشار مختلف جامعه روبرو شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مخاطب این پویش هیئات مذهبی، روحانیون و کانون های فرهنگی هستند، ادامه داد: علاوه بر این ها مردم در کل کشور می توانند در این پویش شرکت کنند و در هر جایی که هستند می توانند با ارسال  عدد 11 به  سامانه 30001171 در این پویش شرکت کنند.

 

این مقام مسئول هدف این پویش را جمع آوری اقلام بهداشتی در جایگاه های گوناگون، کمک و مساعدت به نیازمندان و کسانی که در این شرایط دچار آسیب هستند و انجام اقدامات فرهنگی در شرایط خاص  دانست و بیان کرد: امید است همه هموطنان و هم استانی ها با پیوستن به این پویش همکاری لازم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام قربانپور، با اشاره به فعالیت روحانیون در استان و سراسر کشور در راستای ضد عفونی و گند زدایی معابر و مساجد، ادامه داد: سازمان تبلیغات، روحانیون و هیئت های مذهبی در این راستا در استان فعال هستند و این حرکت تا شکست بیماری کرونا استمرار دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه به فعالیت 26 روحانی خواهر و برادر در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک و همراهی با کادر درمانی و دلجویی از بیماران اشاره کرد و گفت: این روحانیون آموزش های لازم را در زمینه های مختلف دیده اند و در راستای خدمت رسانی به کادر درمانی و تقویت روحیه بیماران تلاش می کنند.

 

وی اضافه کرد: هیئتهای مذهبی استان مرکزی اقدامات فرهنگی مجازی و از راه دور را نیز انجام می دهند که امیدواریم بتوانیم با این فعالیت ها اگر چه در فضای فیزیکی نیستیم در فضای مجازی به فعالیت و ایجاد ارتباط با هم استانی ها می پردازیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،

مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز گفت:تاکنون بیست هزار و ۱۷۱ کنتور هوشمند در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است و ۶۵ درصد تعداد اشتراک‌های اداره ها و ۹۰ درصد بار این اشتراک‌ها با نصب  هزار و ۴۷۶ کنتور، هوشمند شده است. 

سلاحی اعلام کرد: همچنین ۱۰۰ درصد اشتراک‌های کشاورزی با نصب ۱۴ هزار و ۸۲۵ کنتور هوشمند، ۱۱ درصد تعداد اشتراک‌های تجاری با نصب ۴ هزار و ۵۳ کنتور هوشمند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ کنتور برق خانگی به کنتور‌های هوشمند کنترل پذیر و فرمانپذیر تجهیز شده است.

محمد رضا سلاحی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با نصب ۲۰۰ کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق  ده برابر رشد داشته است و علاوه بر افزایش نقاط کنترل پذیر و فرمانپذیر در شبکه‌های برق با نصب کنتور‌های هوشمند، قابلیت پایش لحظه‌ای فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز  گفت: امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کنتور‌های هوشمند است.

دیگر خبرها

  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • تاکید مسئولان حج بر لزوم نوآوری و پویایی در فرایند‌های حج و زیارت
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد