Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی از تولید بیش از ۳۰۰ هزار ماسک توسط گروه های جهادی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز (10 فروردین) در حاشیه بازدید از کارگاه های تولید ماسک گروه های جهادی که با حضور استاندار استان مرکزی انجام شد، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط بسیجیان و گروه های جهادی گفت: یکی از برکات این صحنه هایی که شاهد هستیم بحث انسجام و فرهنگ بسیجی است که بحمدالله در امت ما نهادینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به فرمایش امام خمینی در دوران انقلاب در پاسخ به این سوال که چگونه می خواهید انقلاب کنید و این انقلاب را نگهداری کنید، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: ما مردم را داریم و نیروهای مردمی را بسیج می کنیم.

 

وی افزود: امروز با همه وجود این صحبت امام را درک می کنیم که این فرهنگ نهادینه شده و پایه آن اخلاص در عمل صالح و حضور همیشگی مردم در صحنه و حرکت در مسیر انقلاب است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: یک روز نیاز بود که عزیزان در جنگ حضور یابند و در جبهه های حق علیه باطل باشند، یک روز در سیل و زلزله به کمک هم بشتابند و امروز هم در مقابله با این ویروس و بیماری منحوس که مردم عزیز را تهدید می کند بسیج شده و پای کار آمده اند.

 

سردار کریمی با اشاره به اینکه این حضور عاشقانه و خالصانه، جلوه های ویژه ای از ایثارگری امت اسلامی در بخش های مختلف است، ادامه داد: ما شاهد هستیم که همه پای کار آمده اند، امید است به برکت این همبستگی و کارهای خالصانه ای که انجام می شود این بیماری را شکست و در این جبهه هم پیروز میدان باشیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه تا کنون قریب به 300 هزار ماسک توسط گروه هاس جهادی تولید شده است، افزود: حدود 69 گروه جهادی، هر کدام با یک استعداد خاص خود در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه مجموعا از 13 هزار نفری که سازماندهی شده اند برای کارهای جهادی حدود 9 هزار نفر به کار گرفته شده اند، گفت:این گروه های جهادی از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا به فعالیت پرداختند و روزانه 25 تا 30 هزار ماسک تولید می کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: به همین میزان هم بسته های ضد عفونی شامل الکل و دیگر اقلام تهیه و در بین مردم توزیع می شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کریمی استان مرکزی اراک گروه های جهادی هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!

تین نیوز

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: بانک مرکزی اصلا متوجه است که چه بلایی سر واحدهای تولیدی می آورد؟ بانک مرکزی هم متولی پولی شده هم متولی اقتصاد کشور شده، باید به این وضعیت رسیدگی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، هرویک یاریجانیان، رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران در نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی با نمایندگان مجلس بیان کرد: متاسفانه خودآزاری اقتصادی داریم، بانک مرکزی در حال حاضر هم پدر تولید و هم تولیدکننده و صنعت را درآورده است، یک بلاتکلیفی عجیبی را در ساختار اقتصادی کشور داریم که عمدترین دلیل آن اقدامات بانک مرکزی است که از برج ۷ هیچ نوع تخصیص ارزی را اعمال نمی کند.

یاریجانیان افزود: بانک مرکزی فعالان اقتصادی را بلاتکلیف گذاشته است حداقل اعلام کند که هیچ تخصیص ارزی به ما تعلق نمی گیرد. با ارز آزاد هم نمی توانیم کار کنیم، چون اگر با ارز آزاد کالا وارد کنیم قاچاقچی محسوب می شویم.

وی ادامه داد: بانک مرکزی اصلا متوجه است که چه بلایی سر واحدهای تولیدی می آورد؟ بانک مرکزی هم متولی پولی شده هم متولی اقتصاد کشور شده، باید به این وضعیت رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: طبق نظرسنجی از ۲۸۰۰ فعال اقتصادی انجام شده است، سازمان امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و بانک مرکزی سه نهادی هستند که در رتبه نخست ایجاد اختلال در فعالیت های اقتصادی معرفی شده اند. این ها را ما در کنار اقتصادمان داریم یا سوار بر اقتصادمان؟

یاریجانیان گفت: امروز استخوان های بخش خصوصی در حال خردن شدن است، پرسنلی داریم که از برج ۷ خطوط تولیدی شان معطل است، این همه کالا در گمرکات رسوب کرده و انباشت کانتینر داریم.

وی با تاکید بر این که در هیچ جای دنیا حتی کشورهای ذره بینی نرخ ارز ۲۰ سال است که تکان نخورده است. با این وضعیت ارزی صنعت چگونه باید رشد کند، گفت: بخش خصوصی را چرخ اقتصاد کشور نمی بینند، اگر می دیدند بانک مرکزی امروز پاسخگو بود. ما نمی دانیم بانک مرکزی ارباب ما است، حقوق ما را می دهد؟ ما باید از چه کسی تبعیت کنیم، بالاسر ما قاعدتا وزارت صمت است، بانک مرکزی کجای کار است؟ امیدواریم مجلس ورود کند و این موضوع را حل و فصل کند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران در پایان خطاب به نمایندگان مجلس گفت: هیچ تاب و توانی برای صنعت باقی نمی مانده است، یک جایی به داد بخش خصوصی برسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی