Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدحسین ریاحی با اشاره به بازدید امروز از شرکت فولاد آلیاژی ایران اظهار داشت: در این بازدید از نزدیک روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی در محیط کار و تولید این واحد بزرگ صنعتی بررسی و ارزیابی شد.

وی ادامه داد: طی جلسه ای که در هشتم فروردین ماه سال جاری به صورت حضوری و ویدیو کنفرانسی بین مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، همکاران بنده در این اداره کل و بازرسان کار سراسر استان برگزار شد مقرر گردید بازرسان این اداره از واحدهای تولیدی بازدید کرده و با دقت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی نظارت و در صورت وجود نقص سریعا موارد را گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه همکاران و بازرسان این دستگاه روز گذشته در یک حرکت جهادی از 386 واحد کارگاهی و تولیدی در سطح استان بازرسی به عمل آورند خاطر نشان ساخت: صیانت از نیروی کار و همچنین حفظ تولید استان از سیاست ها و برنامه های این اداره است.

ریاحی بیان کرد: از همان روزهای آغازین شروع ویروس کرونا این اداره با برگزاری جلسات متعدد درون و برون سازمانی، در راستای حفظ و صیانت از جامعه کار و تولید استان، سیاست ها و تدابیر خاصی را در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: بسته های آموزشی در قالب پوستر، بروشور، بنر، کلیپ و ابلاغ پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا بر روی سایت این اداره بارگذاری و همچنین تمامی آنها در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شده که این روند همچنان بی وقفه ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کارآفرینان و صاحبان صنایع با نظارت و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت تلاش دارند مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی استان قرار دهند تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های ذی ربط واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد بهداشتی با تمام ظرفیت در استان بی وقفه تلاش می کنند تا کمبودی در استان احساس نشود.

وی اضافه کرد: در این مدت سعی شد واحدهای تولیدی که امکان تعطیلی برایشان میسر بود با جابه جایی تعطیلات و بازه زمانی تعمیراتشان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یزد کرونا مواد ضدعفونی بازرسی از واحدهای صنعتی واحدهای تولیدی واحدهای تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مرتضی علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.
این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.
وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است
مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین