Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در صورت تخلف و بی‌توجهی به مقررات آمد و شد و تمرد از دستور ماموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای او صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد برای مقابله با گسترش کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در همه مبادی ورودی و خروجی‌های استان بوشهر و شهر‌ها ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای تردد وسایل نقلیه در حال اجراست.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: توصیه و تاکید پلیس بر آن است افرادی که اکنون در منازل خود هستند به هیچ عنوان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند، زیرا به آن‌ها اجازه خروج از شهر‌ها و استان داده نمی‌شود.

سوسنی، گفت: ورودی‌های همه شهر‌های استان با حضور پلیس و سایر عوامل اجرایی با شدت و دقت کنترل می‌شود و تنها به افراد ساکن استان و ساکن هر شهر اجازه ورود داده می‌شود.

او بیان کرد: از تردد‌های غیر لازم در جاده‌های بین شهری جلوگیری می‌شود و افراد بومی استان اجازه ورود به شهر‌های غیر محل سکونت خود را ندارند و تنها می‌توانند از کنار گذر‌ها و یا جاده‌های کمربندی شهر‌های طول مسیر برای رسیدن به مقصد استفاده کنند و وارد شهر محل سکونت خود شوند.

جانشین فرماندهی انتطامی بوشهر عنوان کرد: در صورت تخلف و بی‌توجهی به مقررات آمد و شد در طرح یادشده و تمرد از دستور ماموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای او صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جریمه رانندگی فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان اتوبوس در انتظار افزایش نرخ بلیت ها

تین نیوز

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور گفت: با توجه به نرخ پایین بلیت حمل و نقل جاده ای رانندگان و مالکان اتوبوس ها در انتظار افزایش این نرخ هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمدرضا عامری: قیمت های پایین بلیت و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری باعث شده بسیاری از مالکان، اتوبوس های خود را از چرخه حمل و نقل جاده ای خارج کنند.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس باعث نشده تا مسافرت مردم دچار اختلال شود ادامه داد: ۷۸ درصد جابجایی مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده می کنند با اتوبوس است و بیشترین فشار در شرایط فعلی برای جابجایی مسافر روی دوش رانندگان است و لازم است مسؤولان اقدامی برای رفاه این قشر داشته باشند.

عامری افزود: ۹۰۰ هزار صندلی برای جابجایی مسافران موجود است که کافی نیست و نیازمند افزایش آن هستیم. نرخ کارشناسی شده هر نفر - کیلومتر در اتوبوس های ویژه (VIP) ۱۸۵۰ و در اتوبوس های ویژه ۱,۶۰۰ تومان تعیین شده است، اما در حال حاضر این نرخ کمتر از ۴۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور همچنین در خصوص توزیع سفرهای نوروزی گفت: در چند روز اخیر بیشترین سفرها به سمت شیراز، اصفهان، مشهد و شهرهای شمالی کشور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • توقیف ۲۵ هزار خودروی متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • سردار رادان: ۲۵ هزار خودروی متخلف را توقیف کردیم/ ۲۵۸ میلیون تردد بین استانی
  • رانندگان اتوبوس در انتظار افزایش نرخ بلیت ها
  • ۲۵ هزار خودروی متخلف را توقیف کردیم/ ۲۵۸ میلیون تردد بین استانی
  • توقیف ۲۵۰۰۰ خودروی متخلف/ جانباختن روزی ۴۲ نفر در تصادفات