Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@01:08:20 GMT

تاکید رییس قوه قضاییه بر حفظ امنیت شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۱۴۳

صراط:

در عصر دهمین روز فروردین ۱۳۹۹، حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی طی تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تمجید کرد و گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و گزارش‌هایی که به بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای این طرح به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا رییس قوه قضاییه از دست‌اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کووید -۱۹ تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته‌شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

نکته دیگری که در تماس تلفنی رییسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.

رییسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده‌شده در شورا‌های تامین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش‌های ارائه‌شده، اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم‌های اتخاذشده برای مقابله با جرایم سازمان‌یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شورا‌های تامین استان‌ها تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه تماس‌های تلفنی عصر یکشنبه خود، با علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی رییسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر سازمان صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی، اقناع افکار عمومی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آگاهی‌بخشی در مورد به حداقل رساندن رفت و آمد‌های غیرضرور و ساخت برنامه‌های کارشناسی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اقناع افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید.

رییس دستگاه قضا در ادامه ضمن تقدیر از موفقیت‌های بزرگ رسانه ملی، گفت: از دست‌اندرکاران حوزه خبر و خبرنگاران رسانه ملی به واسطه حضور در صحنه‌های مختلف برای آگاهی‌بخشی حداکثری به مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم این عزیزان در انجام رسالت بسیار مهم خود همیشه و همواره موفق باشند.

در تماس تلفنی رییسی با استاندار کردستان، بهمن مرادنیا گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدامات مختلف در جهت تامین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز ارائه کرد.

رییس قوه قضاییه ضمن استماع گزارش ارائه‌شده، از اقدامات صورت گرفته استانداری کردستان تشکر کرد و نکاتی در باب مسائل امنیتی متذکر شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه وزیر کشور طرح فاصله گذاری اجتماعی صراط طرح فاصله گذاری اجتماعی رییس قوه قضاییه امنیت شهروندان تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • وعده صادق عملیاتی تنبیهی و یک واکنش حداقلی بود
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی