Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: تصاویری مبنی بر فرار یک بیمار کرونایی از این بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده که واقعیت ندارد.

دکتر طه حسینی افزود: تصویر منتشر شده بیمار متواری بیمارستان واسعی سبزوار مربوط به بخش اعصاب و روان بوده و هیچ گونه ارتباطی با کرونا ویروس نداشته است.

وی اضافه کرد: این بیمار در ابتدای ورود به بخش اعصاب و روان به علت ترسی که از بیمارستان واسعی به علت بستری بیماران کرونایی داشته متواری شد اما به وسیله مامور انتظامی بیمارستان به بخش بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: بلافاصله از این بیمار، سی تی اسکن گرفته و مشخص شد که وی به کرونا مبتلا نبوده است.

حسینی افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ سوالات خود را با کارشناسان آموزش دیده ویژه کرونا مطرح کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرار بیمار کرونایی بیمارستان واسعی سبزوار بیمارستان واسعی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید