Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:46:04 GMT

۷۵۶ مرگ و میر جدید در ایتالیا براثر ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۱۸۳

۷۵۶ مرگ و میر جدید در ایتالیا براثر ابتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات ایتالیا از ثبت ۷۵۶ مرگ و میر جدید بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شمار جانباختگان ویروس کرونا در ایتالیا به ۱۰۷۷۹ نفر افزایش یافت.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۱۷ نفر جدید هم در این کشور به کرونا مبتلا شدند و مجموع شمار مبتلایان به ۹۷ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4888714

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا مرگ و میر ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران عربستان سعودی شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران سوریه روسیه افغانستان عدنان الزرفی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی

ایسنا/خراسان رضوی مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: یک مرد ۵۸ ساله در شهرستان جوین به دلیل سقوط در استخر کشاورزی جان خود را از دست داد.

مسلم فائق نیا در گفت و گو با ایسنا با اظهار تأسف از اینکه روز گذشته هم دو نوجوان جغتایی هم به دلیل بی‌احتیاطی در استخر کشاورزی جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز هم مردی ۵۸ ساله به دلیل سقوط در استخر کشاورزی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این حادثه در حوالی شرکت کشت و صنعت جوین، رخ داد، عنوان کرد: کاربری این استخر صنعتی بوده است.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: علیرغم اینکه پس ازاعلام حادثه بلافاصله تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد اما هنگام رسیدن تیم درمانی به محل، فرد غرق شده فاقد هرگونه علائم حیاتی بود.

وی گفت: متأسفانه با وجود عملیات احیای قلبی ریوی کادر اورژانس، این اقدامات موفقیت‌آمیز نبود و این مرد ۵۸ ساله جان خود را از دست داده بود.

فائق نیا در ادامه تأکید کرد:  کشاورزان برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک در استخرهای آب مزارع و باغات، اقدامات لازم در راستای ایمن‌سازی آنها را انجام دهند. استخرهای کشاورزی هر چند برای ذخیره‌سازی آب ساخته می‌شوند، اما در برخی مواقع حادثه می‌آفرینند و جان افرادی را که برای شنا به آنجا می‌روند، می‌گیرند.

وی ضمن اشاره به ضرورت فنس کشی و نصب تابلوهای هشدار دهنده در اطراف استخرهای کشاورزی یادآوری کرد: طبق طرح حفاظتی در ساخت هر استخر، فنس کشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده در هر چهار سمت، ایجاد جان پناه در کناره و نصب نردبان‌های شناور دائم در استخر بخشی از اقدامات قابل توجه است.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: به تمامی دارندگان استخرهای صنعتی و کشاورزی پیشنهاد می‌شود به دلیل دسترسی دقیق و سریع کادر اورژانس و سایر ارگان‌های امدادی به محل حادثه با نصب تابلوی مختصات دقیق جغرافیایی به همراه طول و عرض جغرافیایی و مشخصات استخر از جمله عمق آن و سایر موارد را در معرض دید عموم قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته
  • مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گاز گرفتگی
  • مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی