Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@21:57:25 GMT

بارش‌های امروز استان تهران خسارت داشت؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۲۵۰

بارش‌های امروز استان تهران خسارت داشت؟

رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران گفت: بارش‌های خوب امروز در استان تهران خسارتی نداشت.

به گزارش مشرق، منصور درجاتی رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص خسارات بارش‌های امروز اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم بارش‌های خوبی که امروز در سطح استان داشتیم خساراتی را از این بارش‌ها متحمل نشدیم و فقط در بعضی نقاط آب گرفتگی‌های سطحی روی داد که هیچ‌کدام منجر به گرفتگی و انسداد مسیر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ممنوعیت خروج خودروهای پلاک تهران از مبادی شرق استان

وی ادامه داد: امروز هم آماده باشی در خصوص تشدید سامانه بارشی روزهای آتی به دستگاه‌های استان دادیم تا درصورت نیاز و بارندگی‌های شدید دستگاه‌های مربوطه از آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی برخوردار باشند.

رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص کنترل ورودی‌های استان تهران نیز گفت: در هشت نقطه از مبادی ورودی استان از بامداد جمعه ایستگاه‌های خود را مستقر کرده‌ایم تا در این محل‌ها پایش، کنترل و ممنوعیت سفر غیرضروری به مسافران اعلام شود.

درجاتی در پایان درخصوص افرادی که در تهران شاغل هستند ولی در خارج از تهران سکونت دارند نیز خاطرنشان کرد: فعلا دستگاه‌ها و هر اداره به طور جداگانه با استانداری برای دریافت جواز تردد مکاتبه می‌کند و با فعال شدن سامانه تعبیه شده شهرداری تهران، صدور این جوازها در آن صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید شهرداری تهران مشرق استان تهران تهران بارش باران باران رگبار باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ در بخش اسماعیلی جیرفت

احمد بلندنظر  با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌ها به صورت تگرگ، باران و برف در مناطق مستعد استان که جنوب هم تحت تاثیر این سامانه قرار دارد، گفت: ساعاتی پیش شاهد بارش تگرگ در بخش اسماعیلی جیرفت بودیم و این بارش به باغات مرکبات، نخلستان‌ها و مزارع کشاورزی خسارت وارد کرده است.

وی همچنین خسارت به برخی از زیرساخت‌های عمومی را از دیگر پیامد‌های سامانه بارشی اخیر در بخش اسماعیلی دانست که میزان خسارات در بخش کشاورزی و زیرساخت‌ها در دست بررسی است.

بلندنظر بررسی دقیق میزان خسارات را مستلزم ارزیابی تیم‌های کارشناسی در بخش‌های مختلف دانست که به زودی با هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد.

وی با ابراز نگرانی از بارش‌های خسارت بار به شکل تگرگ و رعد و برق که امروز شاهد این پدیده بارشی بودیم، اظهار کرد: با توجه به فصل گل‌دهی باغات مرکبات و بودهی نخلستان‌ها، لذا خسارت به بخش کشاورزی قابل توجه خواهد بود.

فرماندار جیرفت همچنین از آغاز بارش برف در مناطق کوهستانی از جمله سربیژن از توابع بخش ساردوئیه خبر داد که خوشحالی عشایر و مردم را به همراه دارد.

وی از احتمال سرمازدگی باغات در مناطق سردسیر در پی اعلام هواشناسی ابراز نگرانی کرد.

فرماندار جیرفت از آماده باش دستگاه‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خسارت بارش تگرگ در بخش اسماعیلی جیرفت
  • این شش استان امروز بارانی هستند/ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال