Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان در سال ۹۹ با اشاره به نظرات درباره تعطیلی واحد‌های صنفی بازار مظفری گفت: همه تلاش و تصمیمات برای کاهش خطر انتقال کرونا است و باید کاری کنیم که در این زمینه موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از روز نخست، تصمیمات براساس نظرات کارشناسی بوده و اگر نظر کارشناسی، تصمیمات را تائید نکند، فایده‌ای ندارد.

 

فدایی تصریح کرد: بدین ترتیب، براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کرمان و در راستای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا و کاهش ازدحام، واحد‌های میوه فروشی بازار مظفری کرمان از ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه جاری تعطیل می‌شوند.

سینا خسروی، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت: در راسته بازار مظفری کرمان ۷۵ واحد صنفی میوه فروش، چهار قصابی و سه واحد عرضه کننده مرغ و ماهی فعال است و دلیل اصلی ازدحام در این قسمت از بازار، واحد‌های میوه فروشی هستند.

 

او در بخش دیگری از سخنانش به توزیع سیب درختی و پرتقال شیب عید در شمال استان کرمان اشاره کرد و افزود: تا پایان روز گذشته ۷۵ درصد سیب (۵۰۲ تن) و ۵۰ درصد پرتقال (۷۰۹ تن) توزیع شده است و  هم اکنون نیز ۳۱۸ تن پرتقال و ۱۱۳ تن سیب در سردخانه‌های شمال استان موجود است.

در این جلسه مصوب شد در ادامه طرح تنظیم بازار میوه شب عید، هر کیلوگرم سیب و پرتقال سبدی ۵۵۰۰ تومان و قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم ۵۸۰۰ تومان به فروش برسد.

 

عباس سعیدی، رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان هم با اشاره به اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش تقاضای بازار مرغ روی دست مرغداران مانده است، گفت: از ابتدای بهمن ماه ۹۸ تا اول اسفند ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شمال استان کرمان انجام شده است.

 

او افزود: بیش از ۴ هزارو ۶۸۰ تن گوشت مرغ در این یک ماهه تولید شده که اکنون میزان کشتار نشده نزدیک به ۳ هزار و ۲۶۰ تن گوشت است و باید سریع‌تر کشتار و با تلاش پشتیبانی امور دام خریداری و منجمد شود.

او با اشاره به غیرفعال بودن برخی کشتارگاه‌های در روز‌های اخیر تصریح کرد: باید در این زمینه کشتارگاه‌ها فعالیت کرده و پلاستیک و کارتن موردنیاز برای بسته بندی تامین شود.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار استانداری تهران ویروس کرونا استان کرمان بازار مظفری شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر

معاون قضایی دادگستری استان و سرپرست محاکم تجدیدنظر کرمان گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، مسعود امیرمیجانی معاون قضایی دادگستری استان و سرپرست محاکم تجدیدنظر کرمان در نشست با رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی یکسال گذشته به ۲۰ شعبه محاکم تجدیدنظر استان کرمان ۴۱ هزار ۲۷۷ پرونده وارد شده است و در مقابل قضات در مجموع ۴۱ هزار و ۳۹۹ فقره پرونده را مورد رسیدگی قرار داده اند و که این آمار حاکی از آن است که خروجی پرونده‌ها بیش از پرونده‌های وارده بوده است.

او اظهار داشت: علیرغم حجم پرونده‌های زیاد در دادگاه تجدیدنظر، قضات تجدیدنظر تلاش‌های قابل توجهی در جهت رسیدگی به پرونده‌ها انجام داده اند.

 
وی با بیان این مطلب که متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر ۸۴ روز است، تصریح کرد: بایستی قضات اوقات رسیدگی را بدون دلیل به زمان‌های بعد موکول نکنند و رسیدگی در اسرع وقت انجام شود و همچنین لازم است رسیدگی سریع به پرونده‌های مراجعین به همراه اتقان آرا مدنظر قرار گیرد.

این مقام قضائی از قضات درخواست کرد: که متناسب سازی جرم با مجازات را در احکام خود درنظر بگیرند و در سال پیش رو کاهش برنامه‌های معوق و پرونده‌های مسن، ساماندهی پرونده‌های کثیرالشاکی، کاهش صدور قرار‌های شکلی و ساماندهی نحوه ارجاع به کارشناس از اولویت‌های دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان می‌باشد.

سپس رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه‌ها اعمال خرد جمعی و تلاش مستمر در اجرای بهینه سند و دستیابی به رفع چالش‌ها در اجرای ماموریت‌های دادگستری استان کرمان است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، اظهار داشت: آمار و شواهد حاکی از عملکرد مثبت شعب تجدیدنظر استان طی یکسال اخیر است.

او گفت: قضات باید ضمن حفظ استقلال قضایی خود در رسیدگی به پرونده‌ها و صدور آراء به اجرای دستور العمل‌ها و برنامه‌های ستادی قوه قضاییه که در جهت نیل به نتایج اجرای سند تحول قوه قضاییه ارائه می‌شود عنایت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • ویکند ۲ روزه در دو مرحله؟
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار