Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در سوئد با بیان اینکه بی‌توجه به فاجعه کرونا تحریم‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: مردم ایران و آمریکا هر دو قربانی جنون ترامپی‌ هستند.

احمد معصومی‌فر روز یکشنبه در پیامی توییتری نوشت: کرونا در آمریکا بیداد می‌کند. ترامپ از این فرصت برای پرکردن جیب کمپانی‌های بزرگ استفاده می‌کند. 

سفیر ایران در سوئد با بیان اینکه ترامپ همزمان با بی‌توجهی به فاجعه کرونا تحریم‌ها را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: مردم ایران و آمریکا هر دو قربانی جنون ترامپی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا تا امروز -یکشنبه-  ۳۸۳۰۹ نفر بوده که از این تعداد  ۲۶۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
ایران در حالی درگیر اپیدمی کروناست که تحت شدیدترین تحریم‌های آمریکا قرار دارد به طوری که بخش بهداشت و درمان کشور با وجود زیرساخت‌های قدرتمندی که دارد با مشکلات جدی در تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا مواجه است.
از سوی دیگر کرونا طی هفته‌های اخیر به آمریکا هم رسیده و نحوه مدیریت ترامپ در این زمینه مورد انتقادات جدی کارشناسان بهداشت و درمان این کشور قرار گرفته است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران

آمریکا و بریتانیا روز پنجشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

به گزارش تسنیم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را که موتور‌های پهپاد تولید می‌کردند، تحریم کردند. 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • سفیر اسبق ایران در لبنان: آمریکا تمایلی به افزایش تنش بین ایران و اسرائیل ندارد